Berlin - Spisesteder
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 08:16

Hej NG

Nogen der har bud på gode spisesteder i Berlin?

Leder efter gode steder til fornuftige priser, samt et bud på en romantisk
restaurant (til vores bryllupsdag).

mvh

Erik

Fra : Karsten Jensen

Dato : 15-02-06 15:12

On Wed, 15 Feb 2006 08:15:38 +0100, "Erik"
<quartus-snabela-post4.tele.dk> wrote:

Der ligger flere hyggelige dejlige billige café/restaurenter på Unter
den Linden.

Fra : T.

Dato : 15-02-06 17:38

"Erik" <quartus-snabela-post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har bud på gode spisesteder i Berlin?
>
> Leder efter gode steder til fornuftige priser, samt et bud på en romantisk

Prøv den her:

http://www.lp.dk/?node=56d57710-55f3-474f-b2b3-75ce4debc29b

hilsen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 22:32

Hej T

> http://www.lp.dk/?node=56d57710-55f3-474f-b2b3-75ce4debc29b

Ja, restaurant Unsicht-Bar er uden tvivl en oplevelse værd, har du selv
været der? Min første tanke er: Hvad med hygiejnen i en helt møkelagt
restaurationslokale? Ja, ok, hvad man ikke ser, har man heller ikke ondt
af - før måske nogle timer efter.

Jeg har tidligere hørt om restauranten, men har ikke prøvet den pga. omtalte
betænkeligheder - er der mon grund til det?

mvh Erik

Fra : T.

Dato : 16-02-06 22:28

> [...]
> omtalte
> betænkeligheder - er der mon grund til det?

Hej Erik

Har kun hørt godt om den, har dog ikke selv prøvet den, men regner med at
gøre det til efteråret.

Hilsen

Fra : Nygaard

Dato : 16-02-06 10:44

> Nogen der har bud på gode spisesteder i Berlin?
>
> Leder efter gode steder til fornuftige priser, samt et bud på en romantisk
> restaurant (til vores bryllupsdag).
>
> mvh
Hvis I er der om morgenen, så kan jeg så absolut anbefale brunch på
Mövenpick, der ligger i Europacenter på Kurfurstendamm... Men sørg for at
reserver bord i forvejen, for der er aldrig ledige pladser...

/Nygaard

Fra : Camilla L

Dato : 16-02-06 22:53

Ja den kan helt klart anbefales.
http://www.moevenpick-gastronomy.com/RestaurantDetails/br_berlin_mezz/de/Welcome.htm

/Camilla

Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 16-02-06 06:43

Der er rigtig mange hyggelige restauranter i området "Prenzlauerberg". Ve ex
Kollwitzplatz er der masser af restauranter.

Rigtig god tur.

Anne-Mette

Fra : Ukendt

Dato : 18-02-06 16:23

Hej Anne-Mette

> Der er rigtig mange hyggelige restauranter i området "Prenzlauerberg". Ve
ex
> Kollwitzplatz er der masser af restauranter.
Er der én af dem du særligt kan anbefale?

> Rigtig god tur.
Tak

mvh Erik