Hvad ser man lige s
Fra : Jan

Dato : 14-02-06 19:54

Vi (to voksne) tager en knap uge ferie rundt 1. april med base i
Kappeln.
Vi har fundet et par ting vi gerne vil se, men er der nogen, der har
gode ideer?
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Mogens...

Dato : 14-02-06 20:32

"Jan" <address@nospam.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Vi (to voksne) tager en knap uge ferie rundt 1. april med base i
> Kappeln.
> Vi har fundet et par ting vi gerne vil se, men er der nogen, der har
> gode ideer?

Da vi på et tidspunkt var i en lignende situation, købte vi Turen går
til Nordtyskland - den kan også lånes på biblioteket.
www.politikensforlag.dk/index.jsp?main_menu=Rejseb%F8ger&prodkey=736&action=showproduct

Ellers brugte vi en del tid på Vestkysten, Ejderens udløb, byerne i
området osv.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 14-02-06 23:08

Som svar på dit spørgsmål i subject, kan jeg med rimelig fasthed i stemmen
sige: Tyskland!

Mvh John
(Sorry... Jeg ku' ikke la' være ))

Fra : Solid Ground

Dato : 15-02-06 02:45

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Som svar på dit spørgsmål i subject, kan jeg med rimelig fasthed i stemmen
> sige: Tyskland!
>
> Mvh John
> (Sorry... Jeg ku' ikke la' være ))

Medmindra der kigges bagud så ser man Danmark.

KHS

Fra : Jan

Dato : 15-02-06 08:37

Tue, 14 Feb 2006 23:08:29 +0100, "-=JF=- priv"
<invalid@invalid.invalid>;
<6869e$43f254dc$3e3d8cc4$26170@news.arrownet.dk>; <dk.fritid.rejse>:

>Som svar på dit spørgsmål i subject, kan jeg med rimelig fasthed i stemmen
>sige: Tyskland!

hehe! Ja, det vil jeg tro.

>Mvh John
>(Sorry... Jeg ku' ikke la' være ))

Det kan jeg da også godt forstå!
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : TK

Dato : 15-02-06 09:31

> [...]
> Kappeln.
> Vi har fundet et par ting vi gerne vil se, men er der nogen, der har

Nolde-museet er et besøg - eller gensyn - værd.
http://www.nolde-museum.de/main-dk.html

TK

Fra : Jan

Dato : 15-02-06 23:33

Wed, 15 Feb 2006 09:31:18 +0100, "TK" <nogen@noget.dk>;
<43f2e6d6$0$38691$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>; <dk.fritid.rejse>:

>Nolde-museet er et besøg - eller gensyn - værd.
>http://www.nolde-museum.de/main-dk.html

Ja, det bliver et gensyn (vi var der i 2004).

Tak til alle svar så langt - også det, at kigge nordpå og se Danmark
(men vi skal da også først køre igennem hele Jylland, og det har vi
tidligere set meget af, og skal se mere senere).
Vi har også Günter-Grass-Haus i Lübeck, Schlei-sejlads fra Kappeln til
Schleswig og tilbage, Hedeby, som mulige aktiviteter. Og vadehavet (men
vi har været på Mandø ved Ribe)
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : Mike Mike

Dato : 16-02-06 18:25

>Hvad ser man lige syd for grænsen?

Tyskere :)

Fra : Mike Mike

Dato : 16-02-06 18:31

ups... den var vidst allerede blever brugt...