Billigt til Wien og hjem. Hvordan?
Fra : Johan

Dato : 14-02-06 17:44

Hej gruppe.
Jeg skal helst til Wien imorgen, og retur lørdag. Jeg tænkte, at det ikke
ville være noget problem at bestille sin billet i sidste øjeblik. Og det er
det jo heller ikke, ja lige bortset fra, at de billetter, som ligger i et
(for mig for tiden) overkommeligt prisleje, er udsolgt.
Jeg har kigget på fly, busser og tog, og det er alt sammen noget dyrere end
jeg havde ventet. Men er der noget jeg har overset? Kender nogen et sted jeg
kunne få turen til max. 2000kr.?

Mvh Johan

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 14-02-06 23:32

Johan wrote:
> [...]
> jeg havde ventet. Men er der noget jeg har overset? Kender nogen et sted jeg

Flyv til Bratislava, og tag bussen til Wien. SkyEurope flyver på torsdag
og tilbage søndag for under dkk 2000.-
http://www.skyeurope.com

mvh
Niels

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 14-02-06 23:45

Johan <dls130FJERN739@vip.fjerncybercity.dk> wrote:
[...]

Tjah... Du kan kjøpe et 15dagers busspass med Eurolines
( www.eurolines-pass.com / www.eurolines.dk ) for 135 euro hvis du er
gammel eller 115 euro hvis du er ung. Så kan du helt sikkert finne
en måte å reise til Wien på via en eller to andre byer, og i tillegg
gjenta reisen "gratis" i neste uke igjen. Eller reise til en annen
by.

Bjørn
www.iposeogsekk.com