SAS kun Electronic ticket, er det OK
Fra : SEJ

Dato : 13-02-06 15:51

Hej

Vi har booket nogle SAS billeter, men modsat Maersk har vi kun fået
fremsendt PDF'ere som vi har printet ud, men er det nok ?

Med venlig hilsen

Svend E.

Fra : Holst

Dato : 13-02-06 16:02

SEJ wrote:

> Vi har booket nogle SAS billeter, men modsat Maersk har vi kun fået
> fremsendt PDF'ere som vi har printet ud, men er det nok ?

Nok til hvad?

Fra : SEJ

Dato : 13-02-06 19:21

Nok til at kunne komme afsted.
Kunne forestille mig kun at stå der med elektroniske billetter for så at få
at vide at man skal have nogel rigtige, - det er mit temperament ikke til kl
5.30.

mvh

Svend

Fra : Søren Blom

Dato : 13-02-06 17:57

"SEJ" <sejprv@hotmail.com> skrev

> Vi har booket nogle SAS billeter, men modsat Maersk har vi kun fået
> fremsendt PDF'ere som vi har printet ud, men er det nok ?

Det er rigeligt når I skal tjekke ind, alle de oplysninger I skal bruge står
på de fremsendte PDF filer. I lufthavnen er der nogen terminaler som til
forveksling kan lige de terminaler DSB sælger togbilletter fra, det fungere
nemt, bruger det selv flere gange om ugen.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : SEJ

Dato : 13-02-06 19:23

Hej Søren
Tak, for det.
Virler lidt uvirkeligt som bevis for at man har lov til at rejse.
Men selvføgelig skal pas og biletter stemme overens.
mvh
Svend

Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-02-06 21:19

On Mon, 13 Feb 2006 15:51:25 +0100, "SEJ" <sejprv@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Vi har booket nogle SAS billeter, men modsat Maersk har vi kun fået
>fremsendt PDF'ere som vi har printet ud, men er det nok ?

Det burde være helt okay. I USA har man udelukkende brugt elektroniske
billetter i mange år, faktisk kan jeg ikke huske, hvornår jeg har set
en papirbillet i USA.

Jeg har fornyligt rejst med SAS på elektronisk billet, fungerede helt
fint. Jeg checker ofte inden jeg rejser på selskabets hjemmeside, hvor
man kan checke min reservation. Hos SAS kan du gå til
https://www.checkmytrip.com/ITN/LoginServlet?SITE=ITN&LANGUAGE=DK# og
indtaste dit reservationsnummer (står i den PDF du har fået tilsendt).
Hvis du kan finde din reservation der, så er alt ok.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang