2 - 4 dags ski i Norge
Fra : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Dato : 10-02-06 22:55

Hey

Jeg tænker på at min husholderske, datter 6 år og jeg skal til Norge med
Oslo båden og stå på ski i en 2 - 4 dage.

Grunden er at hun har føs´dag d. Onsdag 17 / 3 og for så et kort om morgen
om at hun skal pakke nogle sager og så tager vi afsted.

Vi skal jo så ikke så langt op, findes der noget "tæt" på Oslo i vil
anbefale ? Vi skal leje hele udstyret der oppe.

VH / Michael

Fra : T. Hartung

Dato : 11-02-06 13:41

"xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx" <benzo@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi skal jo så ikke så langt op, findes der noget "tæt" på Oslo i vil
> anbefale ? Vi skal leje hele udstyret der oppe.

Norefjell

www.sitecenter.dk/hartung/norefjell2003/
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : jenny og søren

Dato : 12-02-06 18:11

Hej Michael

i skal da helt sikkert køre en tur op til Hafjell, der er det rigtigt godt
oppe, vi har selv lige været der i en uge, også er det kun 3 timer fra Oslo
på god vej (E6)

ha en rigtig god tur '!!

mvh

Søren