Mosel - nordfrankrig
Fra : None

Dato : 29-01-06 17:03

Hej

Jeg skal sydpå til sommer og vil køre en ca. 1.000 km syd for dk.

Jeg ville til Mosel eller nordfrankrig og leje et hus, men hos Novasol er
der kun lejligheder.

Har I link til nogle steder med huse ?

Jeg leder efter et med 4 soveværelser i juli måned.

Hislwen

Fra : DJ Bobo \(211 16\)

Dato : 29-01-06 17:38

Vi har anvendt såvel www.gites-de-france.fr som www.france-vacances.dk

Fra : Inger Buchard

Dato : 29-01-06 19:52

Jeg har boet på en campingplads i Leiwen med udlejningshuse, ikke ned til
floden, men trafikalt meget centralt for nø Frankrig og Moselområdet.
Nu i fast hollandsk hånd:
http://www.landal.nl/template1.aspx?cp=accommodation&mid=parkenaccommodaties&menu=parken&taal=NED&parkcode=SBG
Inger

Fra : Helle