Gruppetur i USA
Fra : Bonnie

Dato : 29-01-06 13:18

Hej NG

Jeg har før rejst med TrekAmerica ( dengang America Adventures ) - Jeg er nu
blevet lidt ældre og overvejer en lignende tur, dog med hotel, hostel el.
lign.

Er der nogen der kender til andre en Trek America og Contiki som jeg har
kendskab til ?

Bonnie

Fra : Bjørn Christian Tørr~

Dato : 29-01-06 16:53

Bonnie <mail@pomfritterne.dk> wrote:

: Er der nogen der kender til andre en Trek America og Contiki som jeg har
: kendskab til ?

Jeg synes Green Tortoise gir et mer variert og mindre kravstort
reiseselskap. Men så er de også definitivt low-budget, og det må
man være forberedt på.

Les mer på http://www.greentortoise.com/

Bjørn
www.iposeogsekk.com

Fra : Stig Nielsen

Dato : 30-01-06 00:33

"Bonnie" <mail@pomfritterne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> el. lign.
>
> Er der nogen der kender til andre en Trek America og Contiki som jeg har

www.exodus.co.uk med den danske agent www.topas.dk

De har masser af ture rundt i det amerikanske

Stig