Hvilken tape til beskyttesle af lak under ~
Fra : KT

Dato : 05-03-06 13:30

Hej, hvilken tape er god til at sætte på de lakerede plastdele for at
beskytte lakken under en "smid-over-taske". Jeg kunne tænke at en slags tyk
gaffalignende tape der klistrer dårligt og ikke efterlader klister når det
fjernes vil være god. Men kan det fåes?

Mvh Kim

Fra : MKS - 74

Dato : 05-03-06 13:43

On Sun, 5 Mar 2006 13:30:12 +0100, "KT"
<detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> wrote:

>Hej, hvilken tape er god til at sætte på de lakerede plastdele for at
>beskytte lakken under en "smid-over-taske".

Der findes forskellige transparente folier der kan bruges f.eks:

<http://www.louis.de/_30df1c4965888ae2852f32732081a8b18b/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&artnr_gr=10026131&anzeige=0&back_url=%252F_30df1c4965888ae2852f32732081a8b18b%252Fshop%252Fshop_dispatch.php%253Farticle_context%253Dsearch%2526searchterm%253Dfolien>

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-03-06 13:44

On Sun, 5 Mar 2006 13:30:12 +0100, "KT"
<detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> wrote:

Hej Kim.

> [...]
>gaffalignende tape der klistrer dårligt og ikke efterlader klister når det

Jeg har købt noget skridsikkert gummi som jeg smider over sædet så det
hænger ud over plastdelene.
Det beskytter både sæde og sider, og så sidder taskerne faktisk ret
godt fast med nedenunder.
Det jeg har er købt hos Jysk (Magic Stop) for 20 Kr for en rulle med
30x150 cm.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Astrup

Dato : 06-03-06 11:52

Jeg har fået en bagster til montering på tanken. Er der nogen der har
erfaring med, at den ridser lakken??

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-03-06 15:59

Jeg har fået en bagster til montering på tanken. Er der nogen der har
erfaring med, at den ridser lakken??

Hej

Kører du længe nok med den ridser den. Jeg har set en Thundercat med lakken
fjernet af en Bagster. Jeg ville pakke hele tanken ind i bogbinderplast
inden under.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Astrup

Dato : 06-03-06 11:52

Fra : Richard

Dato : 06-03-06 23:45

Astrup wrote:

> Jeg har fået en bagster til montering på tanken. Er der nogen der har
> erfaring med, at den ridser lakken??

Ellers kan du blive den første, hvis du fravælger underlag
- er det værd at spare?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK