RR - Robbin Harms i 1. række på griden - P~
Fra : MKS - 74

Dato : 04-03-06 15:46

Fra : Leif

Dato : 05-03-06 09:53

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> wrote in message
news:ks9j02d51pqi3ig52s0hr35sujdu8kfo7r@4ax.com...

http://web78.f-1.com/news_view~t~Charpentier-pips-Curtain-to-WSS-pole-~cid~5~id~126064.htm

> --
> -Michael
> CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
> Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
> http://home.tiscali.dk/isl21043/salg/

Resultattet:
http://web78.f-1.com/news_View~t~Charpentier-takes-Island-win-~cid~5~id~126122.htm

/Leif

Fra : MKS - 74

Dato : 05-03-06 10:58

On Sun, 5 Mar 2006 09:53:05 +0100, "Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk>
wrote:

>Resultattet:
>http://web78.f-1.com/news_View~t~Charpentier-takes-Island-win-~cid~5~id~126122.htm

Og ikke mindst, Harms op på en samlet 3. plads - udmærket.....nåh ja,
og så en Ten Kate CBR6 igen-igen, ganske som vi plejer.....gaaab.

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-03-06 11:06

On Sun, 05 Mar 2006 10:58:04 +0100, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Hej Michael.

>Og ikke mindst, Harms op på en samlet 3. plads - udmærket.....nåh ja,
>og så en Ten Kate CBR6 igen-igen, ganske som vi plejer.....gaaab.

Så vidt jeg ved kører Mad Dog med Jansberg motorer

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Steffen Voss Winkler

Dato : 05-03-06 11:23

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> On Sun, 05 Mar 2006 10:58:04 +0100, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
> wrote:
>
> Hej Michael.

> Så vidt jeg ved kører Mad Dog med Jansberg motorer

Jeg tror såmænd blot at pointen er at vinderen, Charpentier Sébastien, kører
for Winston Ten Kate Honda.... derfor Ten Kate igen-igen....

Og iøvrigt skal Jansberg vist lige have tryllet et par svenske ponyer mere
ud af den motor.... knægten taber jo 4. pladsen pga. svag motor

hilsner
Steffen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=870
---
Bøffel teorien: Når løver jagter en flok bøfler er det de svageste der dør
og derved plejes hjorden og bliver stærkere.
Det samme gælder når man drikker - her er det de svageste hjerneceller der
dør først. Det er derfor man bliver klogere at af drikke !!

Fra : MKS - 74

Dato : 05-03-06 12:47

On Sun, 5 Mar 2006 11:23:00 +0100, "Steffen Voss Winkler"
<vosswinkler@mail.dk> wrote:

>Jeg tror såmænd blot at pointen er at vinderen, Charpentier Sébastien, kører
>for Winston Ten Kate Honda.... derfor Ten Kate igen-igen....

Nemmerlig , selvom den nye R6'er så langt fra er "dialed in" endnu,
hængte den godt på lige indtil sidst hvor Curtain lavede en fejl
(sjovt nok vist i Honda-kurven) og så var det slut, det er altså lidt
for kedeligt når Charpentier/Ten Kate Honda vinder hver gang, så det
er lige før man begynder at holde med Yamaha...eller helt ekstremt
begynder at følge med i færgeklassen (SBK), der ser mere spændende ud
indtil videre .

>Og iøvrigt skal Jansberg vist lige have tryllet et par svenske ponyer mere
>ud af den motor.... knægten taber jo 4. pladsen pga. svag motor

Jah det var lidt surt - Hørte noget om at Robbins team vist ikke havde
de helt store tekniske muligheder på PI (ingen/få reservedele med
, foreløbig ser det nu ganske lovende ud, forhåbentlig ser vi ham
snart på podiet.

Fra : \"Mads\"

Dato : 05-03-06 18:09

Harms??

Navnet lyder bekendt.

Var det ham der var i en TV-avis for ét års tid siden?
Noget med dårlig behandling af kunder e.lign.

....eller er det bare navne sammentræf.

Mads

Fra : MKS - 74

Dato : 05-03-06 18:33

On Sun, 5 Mar 2006 18:09:25 +0100, "\"Mads\""
<eccoskohund@hotmail.com> wrote:

>Var det ham der var i en TV-avis for ét års tid siden?
>Noget med dårlig behandling af kunder e.lign.

Robbin er søn af Per Harms, indehaver af MC-hjørnet, og det var ganske
rigtigt Per der havde en lidt uheldig optræden i TV sidste år.