The World's fastest Indian....
Fra : MKS - 74

Dato : 04-03-06 15:06

Blot en lille reminder om at filmen snart får premiere i DK (17 Marts)
- Anbefales!

Er der enkelte der ikke kan vente (og er til den slags) forlyder det
at den ligger i div. P2P, men det er naturligvis bedst at se den i
biografen....

Skulle der være enkelte der ikke ved hvad det er:

http://us.imdb.com/title/tt0412080/

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : M. Hoey

Dato : 04-03-06 15:58

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> -Michael
> CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
> Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Ser rigitg godt ud, så lige traileren Anthony Hopkins har hovedrollen,
han bliver skudt afsted som en Hollywood-raket, men den ser tiltagende ud,
må bare ses!

Så Easy Rider forleden, fin film for mit vedkommende, men nok mest fordi man
har interessen inden for området, kultfilm, og sjovt at se en ung Jack
Nicholson!

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-06 16:31

Tak for tippet. Har set den ligger rundt omkring men passerede den i stilhed
da jeg ikke viste hvad det var.

Fra : M. Hoey

Dato : 05-03-06 12:43

> [...]
> -Michael
> CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
> Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:

Kan på det varmeste anbefales til gruppen, det lugter jo lidt af det, det
skal

Framragende skuespiller 'Anthony Hopkins' han spiller rollen som Bird Munro,
der har en stor personlighed. Kan til tider være lidt langtrukken, for dem
der ikke har interesse herom, men man kommer godt omkring hovedpersonen og
det han prøver at formå, om det lykkes, det kan I jo selv se? Man får også
et godt grin

--
Mvh.

M. Hoey