cbr 600 rr
Fra : Ukendt

Dato : 03-03-06 16:51

hejsa

Jeg har fået kig på en Honda cbr 600 rr model 2004 men den har ikke været
indregistreret endnu har vist bare kørt på prøveplader lidt oplyser sælgeren
den har kun gået 700 km den står ved ''mc huset i kølkær'' (det ligger ved
herning) er der nogen der har erfaring med ham ?? den koster jo 180000 kr
fra ny, men jeg kan købe den for 165000 kr siger han men jeg har ikke prøvet
at handle om prisen endnu måske den kan handles endnu mere ned. Hvad må jeg
give for den ?? han siger at der kommer til at stå 2006 i
registerringsattesten altså registreret første gang 2006.
Jeg ved ikke lige halt hvad jeg skal ang den vil ellers gerne ha den den
står som ny.

mvh Brian

Fra : MKS - 74

Dato : 03-03-06 17:44

On Fri, 3 Mar 2006 16:51:10 +0100, "Brian Kærgård"
<dsl166095(snabel-A)vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>den har kun gået 700 km den står ved ''mc huset i kølkær'' (det ligger ved
>herning) er der nogen der har erfaring med ham ??

Han er lidt en bandit......nogle vil nok sige meget en bandit og som
regel alt for dyr med både cykler og dele.

> [...]
>at handle om prisen endnu måske den kan handles endnu mere ned. Hvad må jeg

Det er lidt svært for der kører ikke så mange ind.reg af dem, men jeg
er temmelig sikker på at det er for meget for dyrt i forhold til hvad
du evt. selv kunne hente en i D. for. Jeg fik tilbudt en 2003'er med
6.200 km på uret (identisk med 2004'eren) for 45.000 uden afgift for
nyligt og med ca. 80-90 kkr i afgift kan du jo selv se...

>han siger at der kommer til at stå 2006 i
>registerringsattesten altså registreret første gang 2006.

Ja det er meget godt, men det bliver det altså ikke en 2006'er af,
modellen blev opgraderet i 2005 og det vil stadig være en 2003-2004'er
uanset 1. ind.reg.

>Jeg ved ikke lige halt hvad jeg skal ang den vil ellers gerne ha den den
>står som ny.

Jeg ved heller ikke hvad du vil, men jeg ville i hvert fald ikke købe
til den pris, selvom den står som ny, men det er jo så mig....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Armand

Dato : 03-03-06 23:32

MKS - 74 skrev:

> Han er lidt en bandit......

> Ja det er meget godt, men det bliver det altså ikke en 2006'er af,
> modellen blev opgraderet i 2005 og det vil stadig være en 2003-2004'er
> uanset 1. ind.reg.

Jeg fatter heller ikke hvorledes han både kan få den lusket igennem som
2006'er og samtidig sælge den billigt á nedslag i reg.afgiften p.g.a. den
er brugt :-/

Men det står måske at læse i øverste linie :-/

--
Armand.

Fra : Bo Nielsen

Dato : 04-03-06 00:44

> Ja det er meget godt, men det bliver det altså ikke en 2006'er af,
> modellen blev opgraderet i 2005 og det vil stadig være en 2003-2004'er
> uanset 1. ind.reg.

Hehe, kommer i tanke om ham der prøvede at sælge mig en afdanket Yamaha
et-eller-andet for 10-12 år siden. "Jaja men de 120.000 km den har gået er
jo på fire cylindre så det er kun 30.000 pr. cylinder!"

Der var jeg s'gu lige ved at komme til at grine

ScooterBo

Fra : Rene

Dato : 03-03-06 19:00

Pas på med mc-huset, har hørt at de er blevet taget et par gange i at stille
tælleren tilbage på mcer, men det er ikke noget jeg har på skrift.
Min personlige erfaring er heller ikke noget at råbe hurra for, havde ringet
ud til dem for at høre om brugt sportsudstødning til gsx750r, fik at vide de
havde 2. Da jeg kommer derud og med ned i kælderen, fremvises 1 stk 4i1 og
1stk 4i2 vvs-rør( det lignede det)
Men det kan jo være det er blevet bedre derude.
Held og lykke hvad end du gør
Hilsen Rene

Fra : Dennis

Dato : 03-03-06 19:34

700 Km og ikke indregistreret, det kunne lyde som om den har været
brugt/misbrugt som banecykel. Hvis det er tilfældet er den i blevet kørt til
på den hårde måde
Prøv at kigge på fodhvilerne, det kan være at de viser at de er blevet slidt
lidt på asfalten. Har den fået nye dæk så vil det også undre mig efter kun
700 km., der er nok flere ting der evt kan afslører det.

Fra : Thomas Seehausen

Dato : 04-03-06 10:04

Fx har motorgaarden i Svenstrup også en 2005, der har gået 7000 km. til
160.000 så ud fra det lyder prisen okay. Selvfølgeligt er motorgaarden også
kendt for at have en smule pebrede priser...

Fra : Peter

Dato : 04-03-06 10:40

"Thomas Seehausen" <seehausenSLETDETTE@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> også
> kendt for at have en smule pebrede priser...

Den der er tale om er en 2004 model og der var et modelskifte mellem 2004 og
2005.

--
Peter
FJR1300A & NTV650