Nu er det forår - Lad os alle rende
Fra : Anders Christensen

Dato : 01-03-06 13:07

Det er jo helt forkert det her!
Solen burde skinne fra i skyfri himmel med 12 graders i dag.

Og så sner det bare og er skidekoldt..

Cyklen kommer ihvertfald ikke ud endnu, æv.

--
Mvh Anders Christensen
GSX 750F

Fra : HHN

Dato : 01-03-06 17:21

Ja, det er rent ud sagt noget pæzz. Har min nye cykel til syn i denne
uge, så
planen om at smutte ud på de danske landveje er skrinlagt indtil
videre.
/shakefist @ http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark.htm

Hmmm, måske hvis jeg nu render ud med en atomdrevet hårtørrer for at
smelte
sne og gøre vejen tør det er muligt med en tur :S

mvh.
Heino

Fra : M. Hoey

Dato : 01-03-06 19:00

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355
"HHN" <havsgaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hej

En fornuftig mængde vand, og et par MD90'ere, med skafterne godt fremme, det
burde gøre det, så kan jeg garantere dig for at der er vasket og tørret,
ærgeligt at der ikke står flere langtidsparkeret i Kastrup mere, ellers
havde de jo haft et formål, nu når et 'vis' selskab havde mange af dem ude
af drift hele
sommeren og efteråret!

Mvh.

M. Hoey