Sæsonstart 1. Marts 2006
Fra : M. Hoey

Dato : 01-03-06 08:23

Hej til gruppen

Så er sæsonen startet, ihvertfald, hvis man skal tro kalenderen, men kan så
trøste med, at vi var i samme situation for et år siden, med sne. Tog første
tur den 14 marts, sidste år : http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Håber så at vejrguderne hurtig kan udarbejde en anden plan for det kommende
vejr

Toldsynet for VFR'en er bestilt til 28. marts, så den dag har det bare, at
være godt vejr, og gerne før også, da min GT jo også trænger til at blive
luftet i det nye år, men først efter et par regnskyld, så alt salten er væk,
samt et skift af fordæk! Ellers er den store plan i år, at få lokket
kæresten til at tage MC-kortet, hun er grebet af MC-livet i forvejen.....

Vejret vil være med i min aftenbøn

--
Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
http://www.dfmc.dk/?id=355

Fra : Dun@ant

Dato : 01-03-06 09:40

Jup - fik min SFau leveret den 15.Marts - (pr. ladvogn) lige ind på
kontoret. Det var meningen den skulle have været leveret den 1. med
der var vi begravet i sne - husker endnu det marreridt det var at gå
der og vente, vente,vente uhhh

Nu kan det være ligemeget, den er skildt ad, og der er minimum 14
dages arbejde inden den kan komme på gaden alligevel :-/

J.C. Kløve