Hvor mange km i en Lifan 125 :-)
Fra : Henrik Mahler

Dato : 28-02-06 22:49

Hører om geelyer der har gået ca 30.000 Km
uden nævneværdige kæmpeproblemer, og er nu
på jagt efter et alernativ til min 45´er
(som reserve/by-køretøj)

Til 6000 Kr syntes helt ok, hvis 30.000 Km
er en meget typisk præstation for disse små
honda-cloner, så tjener den sig selv hjem
bare i benzin, (i forhold til min Mz-Saxon)

http://www.dba.dk/asp/vispopup/displaypop.asp?AnnonceId=43589100&Bille
dType=3

Fra : Anders Majland

Dato : 28-02-06 22:59

> Til 6000 Kr syntes helt ok, hvis 30.000 Km
> http://www.dba.dk/asp/vispopup/displaypop.asp?AnnonceId=43589100&Bille
> dType=3

Godt nok en billig "knallert" - Hvis den havde været tilgængelig i 1998
havde jeg nok ikke givet 40000kr for en italiensk 150'er
Men der er flere i "segmentet" og jeg ville nok vælge en typisk asia mc med
lidt benskjold osv som f.eks den billige www.loncin.dk

Fra : Henrik Mahler

Dato : 28-02-06 23:20

Importøren er for dyr med stumper, på forespørgsler
om hvad fks ny motor koster så beløber geely/loncin
3-4000 Kr, hvor denne lifan samt haojin 125 ka fås
for ca 1500 kr ,.... stump-pris skal stå i forhold
til ny-pris (selvom jeg nog ville købe en ekstra mc
som reservedels-lager ved køb af den til 6000, også
bare for den luksus at ALT lå i kælderen hehe)

Fra : Per

Dato : 01-03-06 10:47

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er en meget typisk præstation for disse små
> honda-cloner, så tjener den sig selv hjem
> bare i benzin, (i forhold til min Mz-Saxon)

Det er da helt vanvittigt billigt. Jeg har da aldrig set noget lignende.

6000 kr - det kan man dårligt få en simpel 2-takts knallert for - det virker
som om det er en gave til køberne fra forhandleren. Måske han vil hjælpe dem
med små penge, som sidder hårdt i det med et køretøj?

Og når man så ved hvad de gamle brugte Yamaha knalleter bliver solgt for i
DBA - har set nogen til 8-10k - ja man tror det er løgn. Nærmest svindel.

Og her er der endda tale om avanceret 4-takts teknik - fantastisk.

ikke noget at sige til, at Kineserne er de mest solge mærker i DK.

Den er sikkert ok til transportmiddel, hvis man ikke kræver det helt store
af den.

Mvh. Per!