Sidevogn til min MZ
Fra : Henrik Mahler

Dato : 28-02-06 19:14

Overvejer dette, til montering på min 251 saxon evt ETZ 250

1. Skal der følge nogle attester eller papirer med ?
2. Er det uproblematisk af bruge en importeret fra tyskland ?
3. Hvad ka anbefales (Velorex 700 / MZ-standard overvejes)
4. alle råd velkomne
5. hvor lang en genstand ka transporteres ? kajak ?

Vigtigt at jeg er istand til at spænde den af/på rimeligt nemt

Vigtigt med stel hvor både person-kabine og lad kan bruges

MVH Henrik

Fra : Anders Majland

Dato : 28-02-06 23:00

> Overvejer dette, til montering på min 251 saxon evt ETZ 250

Mangler du et støttehjul i sneen ?
> 5. hvor lang en genstand ka transporteres ? kajak ?

12meter men husk afmærkning af det der rager ud

Fra : Henrik Mahler

Dato : 28-02-06 23:12

>Mangler du et støttehjul i sneen ?

Vinterkørsel/3-pers/ferie-pak er uden tvivl andre plusser

>12meter men husk afmærkning af det der rager ud

Ok,... så kan jeg hente den flagstang i silvan

Det lyder rigtig godt, så er det bare typen,....

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 01-03-06 00:19

"Henrik Mahler" <ng@paradis.dk> skrev >
> Det lyder rigtig godt, så er det bare typen,....

Det er forbudt at montere ekstra motor i sidevognen.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen