Billetter til Mugello?
Fra : m0rt3n

Dato : 27-02-06 22:28

Så har jeg købt fly og hotel og lejet en bil til MotoGP i Italien. Mangler
blot billetterne til selve løbet. Men hvor køber jeg dem? Der må da være
flere forhandlere.

Den officielle side er denne: Men her kan jeg kun købe 1 billet af gangen.
Måske VISA-begrænsning. Det dur ikke da det er numererede siddepladser.
http://www.ticketone.it

Så har jeg prøvet denne, men de skal have 300 kroner mere pr. billet!
http://www.gpticketshop.com/index.php?l=en

-m0rt3n XT125

Fra : Mureren

Dato : 28-02-06 13:48

> Så har jeg købt fly og hotel og lejet en bil til MotoGP i Italien. Mangler
> blot billetterne til selve løbet. Men hvor køber jeg dem? Der må da være
> flere forhandlere.

Det er sgu' et flot budget til sådan en tur...hvad er det for et fly og
hotel du har købt?

Mvh.
Mureren
(der ikke kan hjælpe med billetterne)

Fra : m0rt3n

Dato : 28-02-06 17:18

"Mureren" <mureren_tag_det_vaek@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er sgu' et flot budget til sådan en tur...hvad er det for et fly og
> hotel du har købt?

hehe, ja der er ingen smalle steder. Det er også derfor, det er irriterende,
at jeg ikke engang kan få billetter fra en officiel forhandler! Nå, jeg må
jo købe af et billethaj-bureau...
-m0rt3n XT125