MC Udstilling
Fra : Michael Knak

Dato : 27-02-06 15:09

Hej

Som det jo kan læses i flere indlæg, så er der lidt utilfredshed med de
motorcykel-
udstillinger som afholdes i Danmark. Bl.a. sidst udstillingen i
Tappehallerne.

Jeg har gennem længere tid puslet med tanken om en mc-udstilling under lidt
andre
former end dem vi hidtil har set. Og til en lidt anden indgangspris

Jeg har naturligvis gjort mig en masse tanker, men for at ramme bredest
muligt,
vil jeg gerne høre Jeres forventninger og ønsker til hvorledes en "rigtig"
motorcykel-udstilling
skal forløbe og hvad den skal indholde. Det kunne være betragtninger som:

* Tid på året den skal afholdes.
* Billetpris
* Skal der være shows
* Fysisk placering
osv osv - kom med dine forventninger/meninger.

Skriv gerne din mening til mail: mc@knak.dk eller her i nyhedsgruppen.

/ M. Knak

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 27-02-06 19:33

Michael Knak skrev den 27 feb 2006 i

> [...]
> motorcykel-
> udstillinger som afholdes i Danmark. Bl.a. sidst udstillingen i

Men ikke med Herning stumpemarked - derdagodtnok -

> Jeg har gennem længere tid puslet med tanken om en mc-udstilling under
> lidt andre former end dem vi hidtil har set. Og til en lidt anden
> indgangspris

Hvilke "former" tænker du på?

> * Tid på året den skal afholdes.
> * Billetpris
> * Skal der være shows
> * Fysisk placering
> osv osv - kom med dine forventninger/meninger.

Bodypaint!!
Billig mad og fremforalt: Dåseøl der kan drikkes i hjørnerne

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Michael Knak

Dato : 27-02-06 23:59

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke "former" tænker du på?

Blandt andet stedet det afholdes.

> Bodypaint!!
Hmm..

> Billig mad og fremforalt: Dåseøl der kan drikkes i hjørnerne
Den er noteret

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-06 00:14

"Michael Knak" <michael@XXXXknak.dk> writes:

> Hmm..

Måske kunne man slå det sammen... Bodypaintede mænd i 50'erne, der
står i hjørnet og drikker dåseøl?

--
Peter B. Juul, o.-.o
The RockBear. ((^))

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-02-06 00:30

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote in message

> Måske kunne man slå det sammen... Bodypaintede mænd i 50'erne, der
> [...]

Gå VÆK, billeder!!!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Bjørn S

Dato : 28-02-06 12:44

Peter B. Juul wrote:

> Måske kunne man slå det sammen... Bodypaintede mænd i 50'erne, der
> står i hjørnet og drikker dåseøl?

En ren Honda udstilling, med andre ord ?

--
/Bjørn

Fra : Hekto

Dato : 27-02-06 21:13

> Skriv gerne din mening til mail: mc@knak.dk eller her i
> nyhedsgruppen.

Två Hjul i Gøteborg har et godt koncept.

Masser af MC'er på udstillingen, på store stande med masser af luft.
Masser af udstyr, beklædning, after market og lignende.
Masser af mærkeklubber der udstiller.

Show og anden uvedkommende underholdning kan jeg godt undvære!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-02-06 00:10

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> [...]
> Masser af mærkeklubber der udstiller.
>
> Show og anden uvedkommende underholdning kan jeg godt undvære!
**********
Tillad mig at tilføje: Bare damer, larmende musik og bajere kan jeg godt
undvære...
**********

> --
> /Hekto
> Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
> www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
> Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
> Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!

Subscribe!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Khvm

Dato : 28-02-06 09:48

Michael Knak wrote:
> osv osv - kom med dine forventninger/meninger.
>
> Skriv gerne din mening til mail: mc@knak.dk eller her i nyhedsgruppen.
>
> / M. Knak

Må hellere sige jeg ikke selv har været i tappehallerne, det der holdt
mig væk var at der ikke var udsigt til at se særlig meget nyt(mit skøn
efter at have skimmet udstiller listen). men her er min mening.

Jeg er sikker på det kan trække de fleste til hvis du får importøre af
de forskellige mærker til at stille op med de nyeste modeller. Eller
bare en forhandler for hvert større mærke.

Det kan da godt være der skal være brugte mc, men hvis det er
overvejende brugte mc skal man nok gøre opmærksom på at det er et
udstillingsvindue for forhandlere af brugte mc og ikke en messe hvor man
kan forvente at se hvad der rør sig omkring det med motorcykler.

Da jeg var barn.... og var med min stedfar til motorcykel udstilling
kunne jeg høre ham diskutere de nye teknikker på du sprit nye mc'ere med
de andre. Mens jeg hoppede rundt på minicrosere som de også havde
taget med, faktisk alle de største japanske mærker, suzuki, yamaha,
kawasaki og honda havde det store udvalg med, så vidt jeg husker. Det
var tider...

Øl f.... og hornmusik kunne så være en bonus ;)

mvh Ken Madsen

http://www.mcscout.dk

Fra : Bisse

Dato : 28-02-06 12:36

Var selv i Tappehallerne...

Jeg synes også udstillingen var lidt tam. Det var næsten bare en omgang
udsalg fra en række mc fabrikanter. Jeg synes der manglede nogle
mere exotiske maskiner. Det var kun et udvalg af
de normale gademaskiner og så et par custem-choppers ( som
jeg i øvrigt er ligeglad med ). Boooooring.....

Bisse