Værksteds-sammenligning
Fra : Rasmus Laursen

Dato : 27-02-06 12:28

Hey alle i gruppen!

Nu er det jo om snart ja, håber den smule sne vi skal have i ugen blir det
sidste så vi kan komme ud og æde noget asfalt!

Jeg har bestemt mig for at få stillet ventiler på Firebladen årgang 96
(sc33), justeret karburator og få den dyset ind i et rullefelt.

Nu lyder mit spørgsmål så på om der er nogen i gruppen der kan anbefale et
godt værksted i Østjylland og Midtjyllands-området i forhold til pris og
kvalitet selvfølgelig! Jeg er lige flyttet fra Fyn og til Århus og har
ikke de store erfaringer med nogen af værkstederne heroppe!
Jeg har dog hørt godt om nogle stykker, dem har jeg så indhentet priser
hos. Priserne er vel og mærke givet ud fra at der ikke er den store
ventiljustering at komme efter.

Det drejer sig om;
Pro Bike i Lystrup: ca. 3000 kr for en ventil-justering, justeret
karburator og kørt på rullefelt.

Rydberg i Thorsø: ca. 3000 kr for det samme, hvor mekanikeren lige nåede
at fortælle mig at hvis jeg kørte med KN Filter skulle jeg nok påberegne
at få det skiftet ud også da det som regel ikke kørte godt på cykler uden
elektronisk benzin indsprøjtning.

FV Motor i Sabro: 2800 kr. Jeg kender slet ikke Finn og hans værksted
deroppe med har hørt godt om det. Han var egentligt også den flinkeste at
snakke i tfl med, men kender som sagt ikke kvaliteten.

Puha, en masse informationer, ikke mindst spekulationer. Er der nogen der
har nogle erfaringer med de føromtalte værksteder? Eller evt andre?

På snarligt gensyn ude på vejene!

Rasmus Laursen
Århus
CBR 900 RR Fireblade.

Fra : Tom Christensen

Dato : 27-02-06 16:19

Hej Rasmus

"Rasmus Laursen" <rasmuslaursen1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt værksted i Østjylland og Midtjyllands-området i forhold til pris og
<snip>

Prøv evt at se på http://www.dmcn.dk/
Der kan du bl.a. finde anmeldelser af værksteder.

Samtidig vil jeg gerne opfordre dig til at lægge dine egne kommende
erfaringer derind til glæde for andre.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

Fra : Rasmus Laursen

Dato : 27-02-06 17:05

Hey Tom og alle andre!

Takker for tippet med dmcn.dk, og jeg skal selvfølgelig nok ligge mine
egne erfaringer derind efter endt service.
Men jeg kunne nu godt tænke mig at høre erfaringer fra folk alligevel,
specielt mht FV Motor i Sabro. Nogen der kender ham?

Rasmus

Fra : Rasmus Laursen

Dato : 28-02-06 19:39

Hey!

Kan det virkelig passe der ikke er nogen der kender FV Motor?

Rasmus

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-02-06 20:05

rasmuslaursen1@hotmail.com (Rasmus Laursen) writes:

> Kan det virkelig passe der ikke er nogen der kender FV Motor?

Det havde nok været mere effektivt at starte en ny tråd, men prøv også
at læse her:
<http://groups.google.com/groups?q=finn+villadsen+group%3Adk.fritid.motorcykel>

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R