Så er det jo lige om straks
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 27-02-06 08:43

at det er forår.

Vejrguderne sover åbenbart i timerne, for det er da ikke meget glæde at
hente hos DMI.

Men har da haft gang i kværnen, så nu mangler jeg bare at pudse lidt, og
sørge for at der er strøm nok på batteriet til at holde den igang.. og så må
vi se hvordan vejret arter sig... Kunne jo være man alligevel kun liste sig
til en tur hvis ikke der falder sne....

Det meste at min sæson bliver også præget af bleskift, madning og gåture, så
jeg må nyde de stunder der kommer

Vi ses derude

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Thomas Jensen

Dato : 27-02-06 10:32

> Vejrguderne sover åbenbart i timerne, for det er da ikke meget glæde at
> hente hos DMI.

nej de er sgu ikke med på den

> [...]
> må vi se hvordan vejret arter sig... Kunne jo være man alligevel kun liste
> sig til en tur hvis ikke der falder sne....

nemlig :)

> Det meste at min sæson bliver også præget af bleskift, madning og gåture,
> så jeg må nyde de stunder der kommer
>
> Vi ses derude

jamen tillykke med det da

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Torben Scheel

Dato : 27-02-06 10:59

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> til en tur hvis ikke der falder sne....
>
> Det meste at min sæson bliver også præget af bleskift, madning og gåture, så

trøst dig - 1. marts sidste år :
http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=989&pid=9799

Alligevel var vejret fint til bakkeåbning (omend koldt) - var det ikke
d. 14/3?

--
vh
Torben

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 27-02-06 11:30

> [...]
> http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=989&pid=9799
>
> Alligevel var vejret fint til bakkeåbning (omend koldt) - var det ikke d.

xxxxxxxxxxx

Hov.. sorry Torben.. forkert knap

Ja, det ser koldt ud på det billed...

er trøstet nu He he

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen
Suzuki GSX-R 250

Fra : Anders Majland

Dato : 27-02-06 14:31

> trøst dig - 1. marts sidste år :
> http://www.dfmc.dk/galleryframe1.asp?gid=989&pid=9799
>
> Alligevel var vejret fint til bakkeåbning (omend koldt) - var det ikke d.
> 14/3?

Her i det midtjyske sner det ganske festlige lige nu
....http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=83676

Fra : Anders Majland

Dato : 28-02-06 11:38

Møgvejr - jeg er lige kørt til københavn. Det tog som planlagt dobbelt så
lang tid som normalt at nå motorvejen. De første ~6km var der ikke saltet så
der var ~5cm sne, derefter bare pløre. Motorvjen var såmend fin men nord for
randers standsede trafikken og så så holdt jeg der i 20min ... Nå men jeg
godt jeg var kørt i god tid for præcist 8:30 var jeg ved færgen i århus der
heldigvis var lidt forsinket så jeg egenligt var i god tid. Men fra holbæk
til kbh sneede det mere og mere og det er squ inte til at se hujende
hattefis med med stads på visiret..

Jeg tror ikke foråret kommer imorgen !