CBR11 vs R1100rs
Fra : tb

Dato : 26-02-06 17:04

Ja I vil måske mene at en bimmer og en sportshonda ikke kan sammenlignes,
men til 2ookm motorvej pr dag (ca 140kmt) og mulighed for at overhale uden
at skulle tænke på hvad gear den er i, opfylder det begge

Jeg har idag en cbr1k og har flere gange prøvet bimmeren. Umiddelbart tror
jeg den er rare at køre langt på, men jeg har efterhånden hørt for meget
skidt om den mht. kvalitet på ex gearkasse. Er der noget med 11'eren?

Begge kan erhverves for ca 100.000 (mobile+ T&S)

Fra : Brian Laursen

Dato : 26-02-06 22:50

tb wrote:

Er der noget med 11'eren?

> Begge kan erhverves for ca 100.000 (mobile+ T&S)

Nix ikke noget der kan sammelignes. En ny knastkædestrammer er vist hvad der
kan blive til. Honda ville være mit valg. Sikkert nok oxo den billigste i
reservedele?

--
Virtually Yours

Brian laursen