Politiet anklages for at tjekke farten de ~
Fra : MKS - 74

Dato : 26-02-06 08:26

-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele m.m. til salg på:
http://home.tiscali.dk/isl21043/salg/

Fra : Dr.Enduro

Dato : 26-02-06 09:56

MKS - 74 wrote:

Det er så ikke godt nok, men stadigvæk mener jeg, at det gavner
trafiksikkerheden, at der er risiko for at blive snuppet, uanset om det
er en "sikker" eller en farlig vej.

--

Hilsen Jan

Fra : MKS - 74

Dato : 26-02-06 10:19

On Sun, 26 Feb 2006 09:55:36 +0100, "Dr.Enduro"
<janeiffert@NOSPAMhotmail.com> wrote:

>Det er så ikke godt nok

Næh, det er vist en ommer - Politiet er jo ikke dummere end
normalbefolkningen, så hvorfor gør de ikke som de får besked på? De
udsætter sig jo for "pengemaskine"-kritik, og det er ikke særlig
smart. Forståelse fra Joe Public for nødvendigheden af ATK er måske
ikke direkte absolut nødvendig, men IMHO stærkt ønskelig.

> men stadigvæk mener jeg, at det gavner
>trafiksikkerheden, at der er risiko for at blive snuppet, uanset om det
>er en "sikker" eller en farlig vej.

Enig, principielt skal man kunne risikere en bøde overalt, men
prioriteringen halter.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-02-06 11:21

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Næh, det er vist en ommer - Politiet er jo ikke dummere end
> normalbefolkningen, så hvorfor gør de ikke som de får besked på?

Neeej det er jo lige det....

Jeg foreslår at der bliver sat skilte op på hvert sted der er sket ulykker
med dødelig eller alvorligt invaliderende udgang, så kan vi jo selv få
indblik i, hvor skoen trykker. Og så vil jeg blæse på hvor grimt det bliver,
jeg er sikker på at det vil gavne utroligt.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen