Ktm sx360
Fra : PressESC

Dato : 23-02-06 17:47

Er der en der har noget at sige om sådan en maskine?
overvejer at købe.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 18:00

"PressESC" <tele2adsl@hotmail.dk> wrote in news:43fde708$0$67262$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Er der en der har noget at sige om sådan en maskine?
> overvejer at købe.

prøv evt. på tenere.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-02-06 18:31

Det lyder som en totakter. Dem er de bedre til hos www.DORMCK.dk

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og Suzuki DR 600 '85

Fra : tobias.larsen@gmail.~

Dato : 24-02-06 10:00

Efter hvad jeg har fået at vide om KTM 360 SX/EXC kører meget som en
250'er på steroider. Du får flere kræfter, og mere moment end i en
250. Men er du nybegynder ville jeg nok hoppe på en 125 eller 250 elt
efter din størrelse, alternativt en 250 ellet 450 firtakter, de er dog
i en noget anden prisklasse end en 360'er. Men samtidig er de ikke helt
så vandvittigt hurtige.

Jeg startede selv med cross i sensommeren 05 og købte en Honda CR 250
fra 99, det har jeg ikke fortrudt, på en 250 kan man ligge og "tøffe"
rundt i de lave omdrejninger uden hele tiden at være i fare for at gå
på røven pga. manglende kræfter. Der skal en 125 holdes lidt mere
til ilden.

Tobias Larsen

Fra : PressESC

Dato : 24-02-06 20:06

Ok, tak til Tobias der svarede på det jeg spurgte om

jeg tænkte også om den var mere eller midre holdbar, og om det var til at få
dele?

Fra : tobias.larsen@gmail.~

Dato : 27-02-06 15:30

PressESC skrev:

> Ok, tak til Tobias der svarede på det jeg spurgte om
>
> jeg tænkte også om den var mere eller midre holdbar, og om det var til at få
> dele?

Jeg vil tror den går lidt længere mellem stempelskift end en 250, men
nok ikke meget. Angåede stumper ved jeg ikke hovrdan det er med KTM,
men min honda fra 99 kan jeg få "alt" til endnu, og jeg tror ikke det
bliver det store problem at finde stumper til KTM'en heller.

Tobias