Blyfri til BMW R45/1979?
Fra : Lars

Dato : 23-02-06 17:20

Som nybagt ejer af ovenstående har jeg modtaget forskellige modstridende
oplysninger om bensinen.
Forhandleren siger at den godt kan tåle at køre på blyfri, andre at der skal
tilsættes noget for at det går.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
LarsØ

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 24-02-06 14:08

Hej Lars

Jeg har selv en R45 hvor jeg havde samme spørgsmål.
Nu har den kørt med blyfri benzin i flere år nu uden skader. Ventiler m.m
har ingen synlige skader og det skulle jo være der man skulle kunne se det.

Så mit forslag er - tank blyfri 95oktan!

/Steen