Støvler i størrelse 51+
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 22-02-06 23:07

Hey

Er der monstro nogle herinde der som jeg har en fod i voksenstørrelse, og
som godt kunne tænke sig støvler i størrelse 52 eller større? Jeg har et par
læder støvler i størrelse 51, men jeg har en forholdsvis bred fod, og har
simpelthen trådt støvlerne ud... dvs at læderet er ved at gå fra sålen. De
sad også temmelig stramt da jeg købte dem, men da de ikke kunne fås større,
og da det var læder som ville gi' sig, købte jeg dem. Men støvler til 1600,-
der dør efter 2 sæson'er, det er sgu lidt dyrt i længden

Jeg har forsøgt at google rundt omkring, men kan sgu ikke finde nogen steder
der har støvler større end str. 51. Jeg snakkede med Ry MC udstyr, og gutten
der brugte en hel dag på at se om han kunne skaffe noget. Han ringede
tilbage og sagde at det største han kunne finde var str. 51. Han kunne dog
få en skrædder-børge i Italien til at lave en str. 52, som dog ikke fik
større sål/trædeflade, men blot lidt mere læder.

Kan det virkelig passe at det ikke kan findes større?? Erfaringer/links
modtages hjertens gerne :)

/Sjang (der også havde problemer med at finde tøj i størrelse superstor, men
fandt det i tyskerland :)

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 09:20

Ham her er en knusende dygtig skomager, jeg ville prøve ham:

Ø-Sko
Rue 21
5900 Rudkøbing

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 11:13

Hej.

Prøv at tage kontakt til importøren af Daytona støvler, jeg har hos Masi
motor /Næstved (dengang det hed SPH ) set en Daytona RoadStar GoreTex i
størrelse 54 eller 56 !, spurgte om det ver en speciel udstillings model,
men det var skam den ægte vare ................

--
Mvh.
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Anders Majland

Dato : 23-02-06 11:31

> [...]
> størrelse 54 eller 56 !, spurgte om det ver en speciel udstillings model,
> men det var skam den ægte vare ................

http://www.daytona.de/english/boots_e/gore.html
(For motorcyclists with sizes 44 to 52 )

Men de skal såmend nok kunne levere dem større - skriv evt direkte til dem.
Jeg har fået god respons tidligere hvor jeg ikke ville nøjes med udvalget
herhjemme...

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 23-02-06 12:51

> Er der monstro nogle herinde der som jeg har en fod i voksenstørrelse, og
> som godt kunne tænke sig støvler i størrelse 52 eller større?

Daytona kan levere varen! Det er god tysk gedin kvalitet og man kan få
skiftet såler på fabrikken når den er slidt væk. Klart anbefalelsesværdigt.

Jeg har jo helt små fødder med mine 48.

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og Suzuki DR 600 '85

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 23-02-06 12:55

> Daytona kan levere varen! Det er god tysk gedin kvalitet og man kan få
> skiftet såler på fabrikken når den er slidt væk. Klart
> anbefalelsesværdigt.

Jeg har lige kigget på daytonas modeller (og det har jeg gjort før), men
ingen af dem står til at kunne fås større end str. 51 (med mindre jeg er
blind, døv og dum i bolden). Men da andre mener det samme som dig, har jeg
forsøgt at skrive til dem og høre om de har modeller større end 51.

> Jeg har jo helt små fødder med mine 48.
Ja det skulle man næsten mene ;)

/Sjang

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 23-02-06 13:04

> [...]
> blind, døv og dum i bolden). Men da andre mener det samme som dig, har jeg
> forsøgt at skrive til dem og høre om de har modeller større end 51.

Og ifølge daytona's hjemmeside, er der blandt andet en forhandler af deres
støvler i skanderborg (Carl Andersen Motorcykler). Jeg ringede dertil, og
spurgte om hvor store deres støvler kunne fås. Han snakkede med en anden
gut, og kom tilbage og sagde at de engang havde modeller op i str. 51, men
nu kun 50. De kunne dog specialsys større.

Så nu må jeg bare håbe at han ikke har styr på hvad han snakker om, og så
vente på svaret direkte fra daytona.

/Sjang

Fra : Lunø

Dato : 23-02-06 17:45

Prøv www.mcteam.dk - de leverer bl.a. tøj i størrelsen 10 (ti) gange xl og
har også særdeles rummelige støvler til rimelige penge!

Anni

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 23-02-06 17:56

> Prøv www.mcteam.dk - de leverer bl.a. tøj i størrelsen 10 (ti) gange xl og
> har også særdeles rummelige støvler til rimelige penge!

Har de andet end hvad der vises på hjemmesiden? Hvis ikke, så behøver jeg jo
ikke skrive/ringe og forstyrre dem. For de eneste støvler der er på
hjemmesiden, er da kun til str 47, hvilket jeg brugte allerede før jeg blev
konfirmeret.

/Sjang

Fra : Jan Jensen

Dato : 24-02-06 10:00

Jeg har et par Kochmann i 52, købt fra efterhånden 3-4 år siden, via Am
Motor i Ålborg, med Masi som forhandler. Efter hjemmesiden finde de ikke i
store størrelser, men dengang var det ikke noget problem at få dem hjem. Jeg
mener også at Held dengang havde i mandfolkestørrelse. Prøv at ringe til
Masi, da jeg skulle have støvler var de meget behjælpelige.

Mvh.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-06 17:51