Årets første mc dag...
Fra : Stefan

Dato : 21-02-06 22:00

bliver vist imorgen, da der er gået et baghjulsleje i den gamle mazda. Puha
det bliver sgu en kold tur.

Stefan
Der er ved at finde alle 3 sæt langt undertøj frem.

Fra : dots

Dato : 21-02-06 22:43

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> bliver vist imorgen, da der er gået et baghjulsleje i den gamle mazda.
> Puha det bliver sgu en kold tur.
>
> Stefan
> Der er ved at finde alle 3 sæt langt undertøj frem.

Tsk tsk...
Du vil (måske) snart opdage at det kun er ganske få vinterdage der _ikke_ er
mc dage

Min 3-hjulede Jawa har hver dag møjet sig gennem det hele indtil dags dato,
kun opholdt af en enkelt snestormsdag, hvor jeg måtte til Brugsen på min
XR250'er i stedet for.

dots,
- igang med forberedelserne til årets højdepunkt i off-roadklubben her på
lørdag.
Fællestur ud i det nordjyske blå med overnatning ved bålet under åben
himmel.

Fra : Stefan

Dato : 21-02-06 23:27

> Min 3-hjulede Jawa har hver dag møjet sig gennem det hele indtil dags
> dato

That also makes quite a difference!

Stef

Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-02-06 23:39

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lørdag.
> Fællestur ud i det nordjyske blå med overnatning ved bålet under åben

That's the Spirit Alt over frysepunktet er smålunt!
Ha en rigtig god tur!

ScooterBo
(som gerne ville til Primustræf, men sikkert aldrig får sig taget sammen)

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-06 09:49

> That's the Spirit Alt over frysepunktet er smålunt!
> Ha en rigtig god tur!

Skide være med termometeret - bære luften er nogenlunde tør. Det er ikke så
svært at holde varme en frostklar nat med -10 grader bare man har varme i
håndtagene og ordenligt kluns. Det danske landskab kan faktisk være
fantastik flot i lyset fra månen og stjernerne der lyser over et snedækket
landskab. Derimod er 5grader og regn noget af det værste ligesom rimfrost.

/A

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-02-06 23:28

"Stefan" <stefware@email.dk> writes:

> bliver vist imorgen, da der er gået et baghjulsleje i den gamle
> mazda. Puha det bliver sgu en kold tur.

Tjaeh, idag blev så ihvertfald månedens sidste mc-dag for mig da
kompressionen pludselig forsvandt fuldstændigt på dt'eren. Stemplet
(nummer tre på 1500 km) var ellers lige kørt helt til efter 1000 km,
men noget tyder på at jeg skal have et nyt igen, tændrøret sad
desværre stadig på sin plads Sidste (to) skift var ellers pga. en
defekt oliepumpe.

Nå, jeg tror jeg vil fedte ind på værelset og ordne bremser på
Fazeren, så den kan blive klar til foråret i næste uge
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 09:35

> Nå, jeg tror jeg vil fedte ind på værelset og ordne bremser på
> Fazeren, så den kan blive klar til foråret i næste uge

Det er altid godt at have noget at falde tilbage på :)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-02-06 12:04

"Bongo" <news.tele.dk> writes:

> Det er altid godt at have noget at falde tilbage på :)

Ja... jeg har bare en teori om man med to køretøjer højst kan have et
fungerende ad gangen :-/ Har man kun et enkelt køretøj skal det nok
køre
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R