Messe i Tappehallerne d. 24.-26. februar 2~
Fra : Anders Majland

Dato : 21-02-06 18:41

http://www.mc-udstilling.dk/

Der var en tråd fra januar, men der stod at det foregik i øksnehallen -
udstillinge er flyttet fordi den er blever for stor. Jeg har desværre ikke
tid til at kommer derind så tag endeligt en masse billeder og smid online
med et par historier

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Futte & Co.

Dato : 21-02-06 19:47

Anders Majland wrote:
> http://www.mc-udstilling.dk/
>
> Der var en tråd fra januar, men der stod at det foregik i øksnehallen -
> udstillinge er flyttet fordi den er blever for stor.

jamennneee, det tror jeg ikke på. Kig på udstillerlisten, der er 39
udstillere. Nogle af dem er små forhandlere og andre er magasiner,
ørepropleverandører, rejser eller klubber. Udstillerlisten indeholder så
fine navne som MC hjørnet og Køge Mc Center ,og den store kendte
mc forhandler Højlunds Auto & Mc, (undskyld Hr. Højlund, det var
ikke så'en ment )
Alt i alt ser det ud til at være en tynd kop olie , ikke et sted jeg
ville ofre 95 go'e skattebefængte danske kroner
Men det er nok bare mig .........., jeg tror såmen' ik' de savner mig

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Kent Magnussen

Dato : 22-02-06 03:54

Futte & Co. wrote:
> [...]
Sidste gang i Øksnehallen var noget af en tynd gang the. Hallen var ikke
endgang fyldt ud, så hvad skal arrangørerne med mere plads? Og så til
kr. 95 pr. billet.

--
Kent

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 06:14

> Sidste gang i Øksnehallen var noget af en tynd gang the. Hallen var ikke
> endgang fyldt ud, så hvad skal arrangørerne med mere plads? Og så til kr.
> 95 pr. billet.

Det er mulig det var noget af en gang tynd kop the, men jeg tager nu derover
på lørdag, om ikke for andet så for at støtte noget der har med mc at gøre.
Jo flere der kommer jo flere udstillere vil stille op næste gang.

Hygge PD CBR1100t og så møder man jo altid nogle man ikke se så tit.

Fra : Jesper

Dato : 22-02-06 08:50

"Poul Dam" <pouldamhyggeadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jo flere der kommer jo flere udstillere vil stille op næste gang.
>
> Hygge PD CBR1100t og så møder man jo altid nogle man ikke se så tit.

Jeg tror desværre også det blot er blevet en pengemaskine og ikke en
egentlig mc udstilling.

Men jeg tager derud for at få en hyggetur med vennerne.

Jeg overlever nok de 95 kr. men tror det bliver sidste år jeg for næste gang
vil jeg hellere tage til en af de store messer i tyskland.

Lidt dyrere men sjovere.

Fra : Anders Majland

Dato : 22-02-06 09:38

> [...]
> gøre.
> Jo flere der kommer jo flere udstillere vil stille op næste gang.

Tenere klubben har også en stand selvom de ikke står på udstillerlisten -
der skulle det noge være muligt at udveksle lidt "røg"

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-06 11:32

Hej
Jeg fik at vide hos Masi Mc i Næstved at Held ville vær på deres stand og
give nogle kanontilbud på deres varer, så vi skal derind.

--
Venlig hilsen
Bo Stange

www.dfmc.dk/?id=1020

Fra : Martin Christiansen

Dato : 22-02-06 21:44

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg fik at vide hos Masi Mc i Næstved at Held ville vær på deres stand og
> give nogle kanontilbud på deres varer, så vi skal derind.

Lyder godt. Har nemlig også tænkt mig at tage derind og kigge på lidt
udstyr, hvis der skulle være nogle gode tilbud.

Mvh Martin