? DÆK - til en BMW k100
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 20-02-06 21:33

Hej gode mc-drenge (og -piger)
Jeg skal ha´et nyt fordæk på min "nye" BMW K100 RT fra 86.
Kørslen er alm. hyggekørsel - så lige "lidt stærkt" en gang i mellem.
Hvilket dæk skal man købe....
Et discount-dæk fra Thansen??
Mærkevare til "kassen".
En mellemting - og hvad er det??
YES - jeg ved godt om den der med "håndfladen" - men hjælp nu
alligevel.

På forhånd tak
Jørn

PS: Det kan være man skal se denne et par gange - inden man bestemmer
sig:
http://videos.streetfire.net/hottestvideos/1/23BA3E19-8624-43F0-8C1B-4
01F2B027652.htm

Fra : Peter

Dato : 20-02-06 21:43

"Jørn N. Andersen (slet UYOD7)" <jna@UYOD7c.dk> wrote in message
> [...]
> Mærkevare til "kassen".
> En mellemting - og hvad er det??
> YES - jeg ved godt om den der med "håndfladen" - men hjælp nu

Prøv at se tilbage til tråden "Hvor mange KM, er der i et dæk. ?" fra d.
31.01.06. Der kan du se svarene på dit spørgsmål.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 20-02-06 23:07

Peter <fiktiv@invalid> skrev:

>"Jørn N. Andersen (slet UYOD7)"
><jna@UYOD7c.dk> wrote in message
>t.news.tele.dk...
>
>Prøv at se tilbage til tråden "Hvor
>mange KM, er der i et dæk. ?" fra d.
>31.01.06. Der kan du se svarene på
>dit spørgsmål.
>
>--
>Peter
>FJR1300A & NTV650

UPS.
Det havde jeg ikke set. Men efter nærmere kig - så kan jeg ikke
se så langt tilbage. Den ældste dato - jeg kan komme tilbage til
13.02 - og kan ikke finde ud af "bakke længere til bage"- Hjælp -
jeg er - som det måske fremgår - ny på dette site.
Jørn

Fra : Bo Nielsen

Dato : 20-02-06 23:41

"Jørn N. Andersen (slet 0UK23)" <jna@0UK23c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 13.02 - og kan ikke finde ud af "bakke længere til bage"- Hjælp -
> jeg er - som det måske fremgår - ny på dette site.

Du kan finde de tidligere tråde på Google Grupper her:

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel?hl=da

skriv trådens navn i "Søg i denne gruppe" øverst til højre på siden, så
skulle du have en god chance

ScooterBo

Fra : Jansen

Dato : 20-02-06 23:45

Jørn N. Andersen (slet 0UK23) wrote:
Klip
> [...]
> 13.02 - og kan ikke finde ud af "bakke længere til bage"- Hjælp -
> jeg er - som det måske fremgår - ny på dette site.

Du får lige et sammendrag af nogle indlæg her:

Klip

Henrik skrev :
> Personligt ville jeg vælge et sporttouring dæk, på så stor en MC, ala
> Dunlop D205

Tak for alle jeres indlæg/bemærkninger, ovenstående er mine arbejdsuddrag,
men jeg er da stadig åben for mærkeargumenter, selvom jeg nu mener at have
det grundlæggende på plads.

Jeg kan på nuværende tidspunkt vælge mellem disse som alle holder målene :

Bridestone BT 45 F og R
Continental TKV 11 og TKV 12
Pirelli Sports demon Front og Rear
Michelin MacAdam 50

Jeg er nok mest til BT 45 idet dette har været året's dæk i 2004, så det har
jeg kunnet læse om, og så ved jeg nu hvor i Flensborg det kan monteres

Som du kan se en masse gode indlæg og oplysninger/meninger, så prøv om du
ikke kan finde ud af at få din pc til at komme der tilbage.

--
Hilsen
Ole Jansen

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-06 23:10

"Jansen" <Ole.Jansen@Gmail.kom> wrote in message
-klip-
> [...]
>
> Som du kan se en masse gode indlæg og oplysninger/meninger, så prøv om du
> ikke kan finde ud af at få din pc til at komme der tilbage.

Hej Ole.

Fandt dette på BMWs officielle tyske hjemmeside:
http://www.bmw-motorrad.de/de/de/services/online/tyres_data/K100RT-113.html

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Jansen

Dato : 23-02-06 19:39

Aragorn Elessar Huskede en tidligere tråd og skrev:
Klip
> Hej Ole.
>
> Fandt dette på BMWs officielle tyske hjemmeside:
> [...]

Hej Aragorn_DK
Tak for din tanke, det ser ud som om der er mange muligheder med mål o.l.

Jeg har bestilt et dækskifte hos Vordingborg MC, det er kun 15 Km. fra min
bopæl og han gør det for, den mener jeg, rimelige pris af 2400,- og så skal
jeg bare stå med hænnerne i lommen mens af han arbejder.

--
Hilsen
Ole Jansen