dB killers, virker de?
Fra : KT

Dato : 20-02-06 17:27

Hej, min bror og jeg vil gerne til kørekursus på Ring Djursland
(http://www.svingteknik.dk/)

MEN han har en uoriginal LeoVinci (Titantium, oval) udstødning monteret på
sin SV650.

Vi har snakket om at han kan købe en såkaldt dB-killer til potten, men
spørgsmålet er så om de virker?

Hvad er jeres erfaringer?

Ved i hvor man kan købe dem til ovenstående potte?
Jeg har forsøgt lidt på ebay og google men kan ikke finde noget.

Mvh Kim
VX800

Fra : Ukendt

Dato : 20-02-06 17:33

"KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Ved i hvor man kan købe dem til ovenstående potte?
> Jeg har forsøgt lidt på ebay og google men kan ikke finde noget.

Ja de virker men tit er det sådan til den slags arrangementer at det SKAL
være med org. potte uanset om man har en DB killer i på en racer der
nedsætter larmen ... undersøg lige det

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 20-02-06 17:50

"KT" <detsortehulFJERNEDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ved i hvor man kan købe dem til ovenstående potte?
> Jeg har forsøgt lidt på ebay og google men kan ikke finde noget.

Jeg har en kammerat der kører med Staintune potter på sin Aprilia Futura,
der fungerer dB-killerne tilfredsstillende, men de fulgte med potterne.
Kværnen er dog til stadighed lidt mere støjende med dB-killerne i de nye
potter, men ikke mere end min Falco med org. potter. Det skal dog tilføjes,
at en Aprila Futura lyder heller ikke af meget mere end en 50 cc scooter når
den kører med org. potter.

Mvh,

Allan
Aprilia SL1000, Falco

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 21-02-06 21:05

KT wrote:
> [...]
>
> Ved i hvor man kan købe dem til ovenstående potte?
> Jeg har forsøgt lidt på ebay og google men kan ikke finde noget.

Mener disse er "universelle"

http://cgi.ebay.co.uk/BS-Approved-Baffle-Kit-CBR-ZXR-GSXR-R6-R1-YZF-SV-TL-VTR_W0QQitemZ8029787412QQcategoryZ25623QQtcZphotoQQcmdZViewItem

FOr short:

http://shortlink.co.uk/7iy

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jens

Dato : 26-02-06 17:21

J.C.Kløve wrote:

> [...]

www.mc-direct.dk sælger LeoVince, han kan sikker skaffe en original
LeoVince DB-Killer som passer . . .

Fra : CL

Dato : 24-02-06 14:54

> Ved i hvor man kan købe dem til ovenstående potte?
> Jeg har forsøgt lidt på ebay og google men kan ikke finde noget.
>
> Mvh Kim
> VX800

Hej jeg har sådan en og den virker fint (48/25 mm)
<http://www.carpimoto.it/product/Lang_EN/Chan_1/Prod_2843.htm>
Den får potten til at lyde som en lovlig potte.(Nikko Racer)
den har kun en fejl og det er at min MC får et dødt punkt i momentet
ved ca. 3000-3200 Rpm,
Min er indkøbt til banedage og ture gennem Tyskland,
(Kan af/monteres på under et minut)

Carsten Larsen
CBR 1K DUAL

Fra : Jens

Dato : 25-02-06 15:48

KT wrote:

> [...]

> Ved i hvor man kan købe dem til ovenstående potte?
> Jeg har forsøgt lidt på ebay og google men kan ikke finde noget.

Hej Kim.

Du kan prøve www.mc-direct.dk han sælger LeoVince, mon ikke han kan
skaffe en original DB-Killer som passer ???

Mvh. Jens

Fra : KT

Dato : 27-02-06 01:27

Tak for svarene, jeg vil snakke om det med min bror.
Mvh Kim