indreg og syn på veteran, hvor ofte?
Fra : JIMMI

Dato : 19-02-06 23:02

Jeg er ved at købe en gammel vespa som fik taget pladen af for et år siden.
Hvis jeg nu køber den, hvad kan jeg forvente af udgifter for at få den ud og
at køre i mit navn?(jeg tænker ikke på udgifter på diverse dele). Og er der
noget at være særlig opmærksom på når nu det er en veteran?
Vh jimmi

Fra : Armand

Dato : 20-02-06 00:14

JIMMI skrev:
> [...]
> og at køre i mit navn?(jeg tænker ikke på udgifter på diverse dele). Og er
> der noget at være særlig opmærksom på når nu det er en veteran?

ER det da en veteran (á 35 år gammel!)?

Uanset hvad. Hvis den tidligere var dansk indregistreret skal den blot
synes og gen-indregistreres.

Hvis den har alderen til veteranstatus vil den årlige vægtafgift være
nedsat og du vil kunne forsikre den billigere (rette sted).

Motorcykler har ikke periodisk syn, som indført for bilerne, så næste syn
vil blive ved salg/omregistrering efter de første 12 måneder!

--
Armand.