gas håndtag
Fra : kenneth sørensen

Dato : 16-02-06 14:06

Hej

jeg mangler et gashåndtag med 2 kabler i. kablerne skal køre hver sin vej
når man drejer håndtaget. det er til et lille bygge projekt og man skal
kunne bruge håndtaget til både frem og tilbage kontrol. Er der nogen der kan
hjælpe.

Mvh Kenneth

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 16-02-06 16:45

kenneth sørensen skrev:
> [...]
> kunne bruge håndtaget til både frem og tilbage kontrol. Er der nogen der kan

Honda CB modellerne bruger den løsning med et trække og skubbe kabel :)

Fra : kenneth sørensen

Dato : 16-02-06 17:14

"Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

> Honda CB modellerne bruger den løsning med et trække og skubbe kabel :)

jamen det lydder jo som det jeg skal bruge. hvor kan man så købe sådan en
gasrulle til en god pris?

Fra : Futte & Co.

Dato : 16-02-06 17:39

kenneth sørensen wrote:
> "Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

> jamen det lydder jo som det jeg skal bruge. hvor kan man så købe sådan en
> gasrulle til en god pris?

prøv www.ebay.de . Der er rigtig mange brugte dele
Ellers er der http://www.classicrace.dk/start.html
Det er en god ide at ringe og spørge efter det du mangler, de har mange
brugte dele på lager
http://www.lcracing.dk/ er også gode med brugte dele

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975

Fra : Armand

Dato : 16-02-06 18:18

kenneth sørensen skrev:
> "Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

> jamen det lydder jo som det jeg skal bruge. hvor kan man så købe sådan en
> gasrulle til en god pris?

Du kunne jo starte med at læggge en adresse et sted og så håbe på en
reaktion af en slags !

--
Armand.

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 16-02-06 18:52

kenneth sørensen skrev:
> "Lasse Nygaard" <nugiz@compuclub.dk> skrev i en meddelelse

> jamen det lydder jo som det jeg skal bruge. hvor kan man så købe sådan en
> gasrulle til en god pris?

Nyt? Aner det ikke, ærlig talt.

Hvis det er brugt er der altid eBay :)