suzuki sv650
Fra : Kenneth

Dato : 15-02-06 09:54

Hej

Er ved at købe en Suzuki Sv650 S men den jeg lige har forelsket mig i har
kørt lidt over 50.000 km, er det meget for sådan en?

Noget man skal være opmærksom på ved denne mc? det er en årgang 99

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 18:16

Kenneth skrev i meddelelsen ...
>Hej
>
>Er ved at købe en Suzuki Sv650 S men den jeg lige har forelsket mig i har
>kørt lidt over 50.000 km, er det meget for sådan en?

Det finder Du ud af, når at Du har kørt 50.000 Km. mere, det burde ikke være
et problem.

>Noget man skal være opmærksom på ved denne mc? det er en årgang 99

Kæde, dæk, kronrørslejer, servicebog.

mvh
Orla

Fra : Ole Hansen

Dato : 15-02-06 22:25

Orla Pedersen wrote:

> Det finder Du ud af, når at Du har kørt 50.000 Km. mere, det burde ikke være
> et problem.

Et af medlemmerne på svrider.dk har rundet de første 100.000 på sin uden
problemer.

> Kæde, dæk, kronrørslejer, servicebog.

Hvordan med bremseskiver? Er de ikke også ved at synge på sidste vers
efter 50.000 km?

--
Ole Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-06 23:04

Ole Hansen skrev i meddelelsen
<43f39c43$0$15781$14726298@news.sunsite.dk>...

>Hvordan med bremseskiver? Er de ikke også ved at synge på sidste vers
>efter 50.000 km?

Mon dog, så skulle de være meget ringere end Honda bremser (Nissin). "fie"
er nu 53.000 Km. gammel, forreste skiver måler 4,4 mm., service limit er 3,5
mm. Bremseklodserne, (som er dem fabrikken satte på), foran står til
udskiftning. Bremseklodserne bag blev fornyet ved ca. 40.000 Km.

mvh
Orla

Fra : Tue Jensen

Dato : 16-02-06 08:49

On Wed, 15 Feb 2006 18:15:56 +0100, Orla Pedersen wrote:

> Det finder Du ud af, når at Du har kørt 50.000 Km. mere, det burde ikke være
> et problem.

Ved 50.000 km kan du også risikere at koblingsfjedrene trænger til at blive
skiftet. Så husk at tjekke koblingen om den virker perfekt.

--
Tue
SV650S