FJarvekoder
Fra : Ole

Dato : 14-02-06 21:02

Hej.
Jeg har en smule malerarbejde på min FJ1200 1993.
Hvor kan jeg finde farvekoderne til denne (blå,hvid, champagne, sølv, sort)?

mvh Ole

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-02-06 20:47

Ole wrote:
> Hej.
> Jeg har en smule malerarbejde på min FJ1200 1993.
> Hvor kan jeg finde farvekoderne til denne (blå,hvid, champagne, sølv, sort)?

Jeg ved det ikke udeb at google - men prøv at spørge her :
http://www.fjclub.dk/

--
vfjh
Torben FJ1100

Fra : chrisSPAM@SPAMhasnet~

Dato : 16-02-06 11:20

Hej Ole
prøv denne her
http://www.colorrite.com/CRPLfactoryColors.php?appID%5B%5D=1938&typeID=2&appYear=1993&appManuf=Yamaha&IsStreet=1&IsDirt=&imageField.x=25&imageField.y=5

Jeg ved ikke hvem der forhandler det i DK, men du kan måske bare
bruge koden til af finde farven.

Fra : Ole

Dato : 16-02-06 18:48

Tak for forslaget.
Jeg har de seneste dage været i kontakt med Colorite.
De kan ikke (vil ikke?) oplyse farvekoden ud fra mærke, model o.s.v.
Derudover har de netop fortalt at de kun vil levere touch-up - altså ikke
nok til at male med.

Jeg håber "someone outthere" kan hjælpe med koderne så jeg kan få blandet
hos den lokale farvesnedker.

mvh Ole