|
| Honda CB 500 Four Fra : kristensenrune@hotma~ |
Dato : 12-02-06 22:02 |
|
Hej NG.
Jeg er ude og kigge efter mc, langt om længe.
Jeg ønsker noget, der man kan køre lidt ture på, ikke til Frankrig
osv, men stadig lidt ture, så komforten skal ikke være 100 % race.
Desuden skal den ikke være en værkstedcykel, så det skal jo nok
være en 4-takter.
Det bliver min første cykel, så den skal ikke være i klasse med en
Hayabusa osv...
Mit budget er ret begrænset, 20.000 kr.
Jeg har været ude og se på 1 Honda NSR 125, men det var ikke mig.
Der var nu lidt knallert over den og så rykker den som en 2-takter :)
Jeg har derfor kig på en Honda CB 500 Four fra '75, den står rigtig
flot i lak og krom, desuden sidder man ok rart på den, synes jeg.
Prisen er 12.000 kr, men der skal nyt batteri og nye tændrør på
(ifølge sælger).
Men hvordan er den cykel som begynder?
Er det en cykel, der konstant skal skrues på, eller er
vedligeholdelsen begrænset (sælger siger at der ikke er voldsomt
meget skruen der skal laves).
Pyyyh nu fik jeg jo også skrevet en lille roman.
Håber der er nogen der vil hjælpe.
På forhånd tak.
Med Venlig Hilsen
Rune Kristensen
| |
Steen E. (12-02-2006)
| Kommentar Fra : Steen E. |
Dato : 12-02-06 22:20 |
| | |
Jes Vestervang (12-02-2006)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 12-02-06 22:45 |
|
kristensenrune@hotmail.com writes:
Hej,
Kiggede du på den cykel jeg nævnte i den anden tråd du startede:
.... Jeg fandt også lige denne '93 Honda CB450 der ser oplagt ud. De
63k km er måske lidt meget, men det var nok alligevel den retning jeg
selv ville kigge. Der er jo lidt mere "rigtig mc" over sådan en, end
en lille 125'er, ikke bare blær-effekt men egnethed til lange ture
osv: < http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=43203699>
....
> Jeg har derfor kig på en Honda CB 500 Four fra '75, den står rigtig
> flot i lak og krom, desuden sidder man ok rart på den, synes jeg.
Den er 30 år gammel og kræver derfor sandsynligvis en del mere
vedligehold for at være nogenlunde driftsikker. Derudover kan du nok
godt regne køreegenskaberne for at være temmeligt fortidige, med hvad
der dertil hører af ringe bremser, dækudvalg osv. Skal man købe sådan
en cykel skal det være fordi man vil have en klassiker og har lyst til
at arbejde lidt med den.
> Prisen er 12.000 kr, men der skal nyt batteri og nye tændrør på
> (ifølge sælger).
Er det en undskyldning for dårlig motorgang? I så fald virker det
temmeligt fordækt, for så ville det da være en meget bedre forretning
for sælger at skifte det selv. Det lugter lidt af lusk.
> Men hvordan er den cykel som begynder?
Jeg tror du vil få større glæde ud af en max 15 år gammel mc, der ikke
har kørt alt for mange km. Som sagt i den anden tråd, så kan det jo
være noget a la Yamaha XS400 Seca, Honda CB450, Suzuki GS500 (de kan
findes fra lidt over 20k med lidt held) osv.
> Er det en cykel, der konstant skal skrues på, eller er
> vedligeholdelsen begrænset (sælger siger at der ikke er voldsomt
> meget skruen der skal laves).
Kender du sælger? Ellers kan du jo som udgangspunkt gå ud fra at
vedkommende bare siger hvad der skal til for at få dig til at købe
cyklen Derudover kan det jo også være at sælger er en erfaren
værkstedshaj, for hvem skift af krumtaplejer er en smal sag, hvilket
ikke nødvendigvis gør sig gældende for dig :-/
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R
| |
Futte & Co. (12-02-2006)
| Kommentar Fra : Futte & Co. |
Dato : 12-02-06 23:15 |
|
kristensenrune@hotmail.com wrote:
> Hej NG.
Hej Rune!
> Jeg er ude og kigge efter mc, langt om længe.
> Jeg ønsker noget, der man kan køre lidt ture på, ikke til Frankrig
> osv, men stadig lidt ture, så komforten skal ikke være 100 % race.
> Desuden skal den ikke være en værkstedcykel, så det skal jo nok
> være en 4-takter.
> Det bliver min første cykel, så den skal ikke være i klasse med en
> Hayabusa osv...
>
> Mit budget er ret begrænset, 20.000 kr.
Og det bliver endnu mindre hvis du også skal ha' sikkerhedsudstyr
> Jeg har derfor kig på en Honda CB 500 Four fra '75, den står rigtig
> flot i lak og krom, desuden sidder man ok rart på den, synes jeg.
Hvis man har min højde (192cm),så er benpladsen lidt trang, men det kan
løses med andre fodhvilere. Jeg har derfor monteret et sæt Rask
tilbagelagte, fundet på ebay.de til en 3-400 kroner. Eneste ulempe er så
at kickstarterarmen ikke kan betjenes, men hvis ellers cyklen er i
orden, starter den altid med s'el'start
> Prisen er 12.000 kr, men der skal nyt batteri og nye tændrør på
> (ifølge sælger).
Med de priser der er i øjeblikket, skal du nok selv syne cyklen, ellers
går de for noget mere. Hvis du ikke selv har den fornødne viden om
modellen, bør du alliere dig med een fra en mc klub, eller een her fra
gruppen, der så tager med ud og kigger på cyklen inden købet
Nu skriver du ikke noget om hvor i landet du bor, men hvis det er i den
østlige del af sjælland, stiller jeg gerne op som rådgiver
> Men hvordan er den cykel som begynder?
Det er en glimrende, letkørt cykel som sagtens kan være "med" ude på
landevejen. Gearskifte og øvrige betjening virker stadig efter de mange
år, så ingen problemer der . Det svage punkt i forhold til moderne
cykler, er forbremsen. I tyskland sætter de en ekstra skive på
forhjulet. Det skulle hjælpe en del. Sådanne sæt er af og til til salg
på ebay.de,endda til rimelige penge.
> Er det en cykel, der konstant skal skrues på, eller er
> vedligeholdelsen begrænset (sælger siger at der ikke er voldsomt
> meget skruen der skal laves).
Det er lidt op til den enkelte. jeg skruer da på min, men det er af
lyst, ikke af nød. De første 2 år havde jeg kun lidt småting der
"skulle" laves. Ensretter og blinkrelæ. Resten var almindelig
vedligeholdelse. Kæde, dæk, kabler, ventiler, oliefilter, olieskift og
den slags. Det er de samme opgaver og dermed forbundne udgifter uanset
hvilken cykel du vælger.
Reservedele er stadig til at få, både som nye og brugte. Især i england
og tyskland er priserne rimelige. Danmark og holland er lidt dyrere
med tingene.
> Pyyyh nu fik jeg jo også skrevet en lille roman.
Jamen du skal da bare fortsætte dit forfatterskab. Der er ikke noget
bedre end at give "gode" råd om ens egen model
--
Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975
Victoria KR 26N Aero, en fornem 54'er
http://dfmc.dk/?id=70
| |
Armand (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Armand |
Dato : 13-02-06 00:47 |
|
kristensenrune@hotmail.com skrev:
>
> ...Desuden skal den ikke være en værkstedcykel, så det skal jo nok
> være en 4-takter.
> Mit budget er ret begrænset, 20.000 kr.......
>Jeg har derfor kig på en Honda CB 500 Four fra '75, den står rigtig
> flot i lak og krom, desuden sidder man ok rart på den, synes jeg.
> Prisen er 12.000 kr, men der skal nyt batteri og nye tændrør på
> (ifølge sælger).
> Men hvordan er den cykel som begynder?
> Er det en cykel, der konstant skal skrues på, eller er
> vedligeholdelsen begrænset
Det er en 40 år gammel motorcykel, hvad tror du selv?
Som også for bilers vedkommende er så gamle køretøjer fra en nærmest glemt
epoke hvor platiner, svage generatorer og egerhjul med dæk og slange satte
en dagsorden som man stort set har glemt idag.
Bremserne og stellet på CB-Four'en er også nærmest fortidige!
> (sælger siger at der ikke er voldsomt meget skruen der skal laves).
Sælgere er fyldt med sødsuppe og røgslør :-|
> Håber der er nogen der vil hjælpe.
Den tunge ende er at 12.000 egentlig er en fin pris hvis "står flot i lak"
betyder original lak; og at jeg måske nok ville købe den - Men dét til
gengæld for at stille den på loftet yderligere 15-20 år
--
Armand.
| |
kristensenrune@hotma~ (13-02-2006)
| Kommentar Fra : kristensenrune@hotma~ |
Dato : 13-02-06 10:34 |
|
Steen:
Jeg satser på at få min nabo, der er uddannet mekaniker med ud og
kigge på den, han kører desuden Ducati, så han må da have lidt styr
det med at skrue selv ;)
Jes:
Annoncen du linker til er udløbet, med jeg søgte efter CB 450 Seca,
men der kunne jeg ikke finde nogen.
Da jeg ikke skal bruge den til transport, er det ikke kritisk hvis den
en dag ikke kører og man skal bruge lidt tid på den.
Kunne godt tænke mig at have noget at hygge om, pudse på osv...
Ang. batteri, tændrør og tændingen, vil jeg se om ikke han har lyst
til at fixe det, ellers tror jeg godt nok jeg hopper fra, synes også
det lyder lidt "lummert".
Futte & Co:
Jeg bor i Sønderjylland, så det er nok lidt for langt, men mange tak
for tilbudet.
Så vidt jeg kan forstå på dig, så er det ikke uoverkommeligt med
vedligeholdelse (set i forhold til alderen).
Armand:
Vi nøjes lige med 30 år
Sælger virker flink og troværdig, men man skal nu aldrig stole den
slags folk
Derfor håber jeg også at min nabo kan vejlede lidt.
Jeg har uploadet nogle billeder af den, så kan i jo se og bedømme:
http://server4.pictiger.com/img/46787/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
http://server4.pictiger.com/img/46788/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
http://server4.pictiger.com/img/46789/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
| |
Hekto (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Hekto |
Dato : 13-02-06 12:00 |
|
kristensenrune@hotmail.com has brought this to us :
> Jeg satser på at få min nabo, der er uddannet mekaniker med ud og
> kigge på den, han kører desuden Ducati, så han må da have lidt styr
> det med at skrue selv ;)
Hvorfor tror du det?
Ligheden imellem en Duc' og sådan en forældet Hånda er bestemt til at
overse! Han vil overhøre løse knastkæder og andre motorcykel-lyde, da
støjniveauet er et andet på en Duc'.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og Elefanter!
| |
Lasse Nygaard (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Lasse Nygaard |
Dato : 13-02-06 13:58 |
|
kristensenrune@hotmail.com skrev:
> Steen:
> Jeg satser på at få min nabo, der er uddannet mekaniker med ud og
> kigge på den, han kører desuden Ducati, så han må da have lidt styr
> det med at skrue selv ;)
>
> Jes:
> Annoncen du linker til er udløbet, med jeg søgte efter CB 450 Seca,
> men der kunne jeg ikke finde nogen.
> Da jeg ikke skal bruge den til transport, er det ikke kritisk hvis den
> en dag ikke kører og man skal bruge lidt tid på den.
> Kunne godt tænke mig at have noget at hygge om, pudse på osv...
>
> Ang. batteri, tændrør og tændingen, vil jeg se om ikke han har lyst
> til at fixe det, ellers tror jeg godt nok jeg hopper fra, synes også
> det lyder lidt "lummert".
>
> Futte & Co:
> Jeg bor i Sønderjylland, så det er nok lidt for langt, men mange tak
> for tilbudet.
> Så vidt jeg kan forstå på dig, så er det ikke uoverkommeligt med
> vedligeholdelse (set i forhold til alderen).
>
> Armand:
> Vi nøjes lige med 30 år
> Sælger virker flink og troværdig, men man skal nu aldrig stole den
> slags folk
> Derfor håber jeg også at min nabo kan vejlede lidt.
>
> Jeg har uploadet nogle billeder af den, så kan i jo se og bedømme:
>
> http://server4.pictiger.com/img/46787/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
> http://server4.pictiger.com/img/46788/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
> http://server4.pictiger.com/img/46789/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
>
Ser overhovedet ikke dårlig ud!
Jeg har selv samme model, bare med originale potter, caféracer sæde, og
et cruiser styr :)
Har ikke selv arbejdet specielt meget på min, men hop ind på
www.sohc4.us, og få mange timers god læsning.
Derinde får man også indtrykket af at det kun er småproblemer med
karburatorer og sådan der er med dem.
Det eneste der trækker ned, som jeg ser det, er mangel på originalitet.
Specielt udstødningerne, men hvis du alligevel vil bygge om, så er det
pisse ligegyldigt :)
| |
Futte & Co. (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Futte & Co. |
Dato : 13-02-06 15:06 |
|
kristensenrune@hotmail.com wrote:
> Steen:
> Jeg satser på at få min nabo, der er uddannet mekaniker med ud og
> kigge på den, han kører desuden Ducati, så han må da have lidt styr
> det med at skrue selv ;)
Han kan nok godt undersøge de almindelige ting som slør og bremser, men
"lyden" af motoren. Det er ikke så godt hvis han synes om lyden, det
betyder nemlig en del rep. på sådan en fiin gammel honda (rasle rasle)
> Jes:
> Da jeg ikke skal bruge den til transport, er det ikke kritisk hvis den
> en dag ikke kører og man skal bruge lidt tid på den.
> Kunne godt tænke mig at have noget at hygge om, pudse på osv...
>
Jamen, det er den da også god til
> Ang. batteri, tændrør og tændingen, vil jeg se om ikke han har lyst
> til at fixe det, ellers tror jeg godt nok jeg hopper fra, synes også
> det lyder lidt "lummert".
"lummert" kan kun betyde et væsentligt afslag i prisen . Hvis den
samtidig skal synes, ganger du afslaget med 2 (den sidste jeg var
med ude og kigge på endte på 8,500 , et afslag på 2k
> Futte & Co:
> Jeg bor i Sønderjylland, så det er nok lidt for langt, men mange tak
> for tilbudet.
> Så vidt jeg kan forstå på dig, så er det ikke uoverkommeligt med
> vedligeholdelse (set i forhold til alderen).
>
Jeg ville ikke betænke mig 5 min.. På med prispresseren og se at få
cyklen i hus . Du kan ikke tabe ret meget. Forskellen på fine cykler
og lig, er ikke ret stor. Hvis du kan pressen den lidt, ca. 10.000 ville
være en realistisk pris, så taber du kun det du ofrer efterfølgende.
> Armand:
> Vi nøjes lige med 30 år
> Sælger virker flink og troværdig, men man skal nu aldrig stole den
> slags folk
> Derfor håber jeg også at min nabo kan vejlede lidt.
Sælfølgelig skal man da stole på sælger, det er da ham du skal handle
med Bare du ikke tror på alt han siger. Hvis sælger er sikker i sin
sag, så lav en aftale der sikrer dig hvis cyklen alligevel ikke kan
starte når du "liiige" har ordnet de par småting der er i vejen med den
> Jeg har uploadet nogle billeder af den, så kan i jo se og bedømme:
>
> http://server4.pictiger.com/img/46787/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
> http://server4.pictiger.com/img/46788/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
> http://server4.pictiger.com/img/46789/cars-and-motors/cb-500-four-1975.php
>
Nydelig cykel, lakken ser ny ud, udstødningen ser gammel ud. Resten ser
bare velholdt ud. Ikke en udstillingscykel, men en brugscykel, ville jeg
kalde den
--
Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975
Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er
http://dfmc.dk/?id=70
| |
Orla Pedersen (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Orla Pedersen |
Dato : 13-02-06 16:34 |
| | |
Ukendt (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 13-02-06 17:28 |
| | |
Ole Hansen (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Ole Hansen |
Dato : 13-02-06 18:11 |
|
Orla Pedersen wrote:
> Tjek kæden ! Efter strammerne at dømme er den _helt færdig_.
Falkeøje! Det er godt spottet :)
> mvh
> Orla
--
Ole Hansen
| |
Ukendt (15-02-2006)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 15-02-06 18:25 |
|
Ole Hansen skrev i meddelelsen
<43f0bd89$0$15794$14726298@news.sunsite.dk>...
>Orla Pedersen wrote:
>
>> Tjek kæden ! Efter strammerne at dømme er den _helt færdig_.
>
>Falkeøje! Det er godt spottet :)
Udvidet kædeeksamen you know :-| Specielt den flækkede bagskærm, som jeg
først opdagede længe efter episoden, skræmmer mig en del. Havde det ikke
været for det tydelige aftryk af kæde, så havde jeg troet at det var en
tilfældig skade.
mvh
Orla, som så småt er startet på et værk om kæder, og vedligeholdelse.
| |
CL (13-02-2006)
| Kommentar Fra : CL |
Dato : 13-02-06 18:22 |
| | |
Jes Vestervang (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Jes Vestervang |
Dato : 13-02-06 18:42 |
|
kristensenrune@hotmail.com writes:
> Jes: Annoncen du linker til er udløbet, med jeg søgte efter CB 450
> Seca, men der kunne jeg ikke finde nogen.
Det er fordi det er hhv. en Yamaha XS400 Seca og en Honda CB450
> Da jeg ikke skal bruge den til transport, er det ikke kritisk hvis
> den en dag ikke kører og man skal bruge lidt tid på den.
Ok.
> Kunne godt tænke mig at have noget at hygge om, pudse på osv...
Ok, hvis bare du ikke er bange for mekanikken og har lyst til at lære
om den når cyklen ikke lige kører. Grunden til min skepsis over at
købe en så gammel cykel er at begyndere oftest, når det kommer til
stykket, meget hellere vil køre end at skrue.
Men ok, cyklen ser umiddelbart pæn ud, så det kan let være et udmærket
køb. Du skal bare passe på med ikke at falde i fælden med at forelske
dig i den første (rigtige) mc du er ude at se på, for det sker altså
for mange. (...og skilsmisser er dyre
Det giver mig også lidt myrekryb det der med at "der lige skal ordnes
et par småting" for at den kører ordentligt. Det kan være at
småtingene viser sig at omfatte en totalrenovering af motoren, så vær
på vagt og få lavet en aftale der sikrer dig - skriftligt!
Men alt i alt, så tillader prisen jo en del, især hvis du får den ned
på 10k. Såeh, hvis nu du stoler på at den er let at få til at gå
perfekt og ellers er nogenlunde sikker på at du gider at arbejde med
mekanikken, så køb den. Der er nu også noget særligt over sådan nogle
klassikere
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R
| |
kristensenrune@hotma~ (13-02-2006)
| Kommentar Fra : kristensenrune@hotma~ |
Dato : 13-02-06 14:16 |
|
Lasse:
Okay, det lyder godt.
Hvilke problemer er der typisk med karburatorerne?
Ang. originalitet, så medfølger det originale styr og potte, som han
siger larmer rigtig meget
Hvor henne i landet bor du?
| |
Lasse Nygaard (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Lasse Nygaard |
Dato : 13-02-06 14:31 |
|
kristensenrune@hotmail.com skrev:
> Lasse:
> Okay, det lyder godt.
> Hvilke problemer er der typisk med karburatorerne?
>
> Ang. originalitet, så medfølger det originale styr og potte, som han
> siger larmer rigtig meget
>
> Hvor henne i landet bor du?
>
Bare at de skal renses, og så er de fleste problemer egentlig klaret :)
Den originale potte er perfekt så at sige, du kan køre i byen, og med
høje hastigheder uden den siger et kvæk, vil du derimod være karlsmart
kan den også brøle :)
Esbjerg!
| |
kristensenrune@hotma~ (13-02-2006)
| Kommentar Fra : kristensenrune@hotma~ |
Dato : 13-02-06 14:55 |
|
Det med potten skal du lige forklare en gang.
Hvordan kan den både larme og være stille??
Den potte der sidder på den nu, siger (ifølge sælger) ikke så
meget, men den originale som følger med larmer ret meget.
Det lyder ikke så slemt med karburatorerne, det kan man vel selv
klare?
| |
Lasse Nygaard (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Lasse Nygaard |
Dato : 13-02-06 18:10 |
|
kristensenrune@hotmail.com skrev:
> Det med potten skal du lige forklare en gang.
> Hvordan kan den både larme og være stille??
Fordi den er perfekt :)
Du kan vælge alt efter omdrejninger hvad den skal sige, mere eller mere :)
Uanset hvilket register du vælger at køre i, så er den meget letkørt :)
| |
kristensenrune@hotma~ (13-02-2006)
| Kommentar Fra : kristensenrune@hotma~ |
Dato : 13-02-06 15:14 |
|
Hehe, jeg skal nok være opmærksom på om ahn kan lide lyden :D
Men det vil sige såfremt jeg fixer batteri, tændrør og tænding
(tjekkede lige med en forhandler og han sagde ca 1.000 kr.) + syn,
skulle 10.000 kr. være en fair pris?
Jeg vil forsøge at lave en aftale om at, hvis den ikke funger efter de
ting, så kan han få lov at betale pengene tilbage eller fixe den.
Jeps, udstødningen skal der pudses en del på, men mon den ikke kan
komme til at skinne lidt igen?
Din ser rigtig flot ud!
| |
Futte & Co. (13-02-2006)
| Kommentar Fra : Futte & Co. |
Dato : 13-02-06 15:47 |
|
kristensenrune@hotmail.com wrote:
> Men det vil sige såfremt jeg fixer batteri, tændrør og tænding
> (tjekkede lige med en forhandler og han sagde ca 1.000 kr.) + syn,
> skulle 10.000 kr. være en fair pris?
Hvis du er lun på cyklen, så jo, det er en fair pris. Den jeg omtalte
til 8.5 så rigtig slem ud, men gik rigtig godt i mo'to'ren. Så det
gælder bare om at presse een gang til, indtil du selv er tilfreds med
prisen
> Jeg vil forsøge at lave en aftale om at, hvis den ikke funger efter de
> ting, så kan han få lov at betale pengene tilbage eller fixe den.
Det er da værd at prøve
> Jeps, udstødningen skal der pudses en del på, men mon den ikke kan
> komme til at skinne lidt igen?
Ikke de forrør jeg ser på min skærm , men de er ikke svære at skaffe
og skifte. Jeg tror endda jeg har et billigt sæt liggende
> Din ser rigtig flot ud!
targ targ jeg er os' glad for'n. Gav 10k for den for ca. 5 år siden.
Har siden skiftet en del ting efterhånden som jeg fandt dem på ebay.de
Jeg holder den kørende, finder billige dele på ebay, renoverer dem og
skifter så når lysten kommer over mig. Så bliver det ikke så surt at
skrue
--
Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975
Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er
http://dfmc.dk/?id=70
| |
kristensenrune@hotma~ (14-02-2006)
| Kommentar Fra : kristensenrune@hotma~ |
Dato : 14-02-06 10:01 |
|
Futtr & Co:
Okay, det kan da være at jeg bliver interesseret i de forrør
Orla:
Det er må jeg lige få tjekket, har jeg ikke lagt mærke til selv.
Man damn, det er godt set!
CL:
Må også lige tjekke bremseskiven, den er jo alligevel lidt vigtig
Jes:
Yamaha eller Honda, hvad er forskellen egentlig? :)
Forstår bedre at jeg ikke fandt noget.
skal have lavet en aftale, som du også siger, der sikrer mig, så jeg
ikke ender op med "katten i sækken".
Nu må vi se hvad nabo-manden siger når han kigger på den... Glæder
mig
| |
Futte & Co. (14-02-2006)
| Kommentar Fra : Futte & Co. |
Dato : 14-02-06 18:25 |
|
kristensenrune@hotmail.com wrote:
> Futtr & Co:
> Okay, det kan da være at jeg bliver interesseret i de forrør
>
jeg har smidt et par udstødnigsbilleder på min profil:
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1323&pid=13256
Der er en larmepotte med fine forrør, min gamle originale rustpotte og
en ubekendt marshall med forrør. Alle ligger bare og fylder op, sååeee
--
Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975
Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er
http://dfmc.dk/?id=70
| |
|
|