Tyske netbaserede MC salg hjemmesider.
Fra : Søren Dahl

Dato : 12-02-06 08:48

Hej NG

Jeg søger nogle forskellige tyske netbaserede MC salg hjemmesider.

Jeg kender selv www.mobile.de og www.motoscout24.de

Men jeg ved der er (måske mange) flere.

MVH Søren

Fra : Dr.Enduro

Dato : 12-02-06 11:38

Søren Dahl wrote:
> Hej NG
>
> Jeg søger nogle forskellige tyske netbaserede MC salg hjemmesider.

> [...]

Jeg tror ikke, der er flere af de store, måske med undtagelse af ebay.
Ebay har for øvrigt ødelagt mobile ved at købe dem og gøre annoncer
betalingspligtige, hvorved de har skræmt en masse af de private
annoncører væk og derved, så vidt jeg kan se, har fået
gennemsnitspriserne for de udbudte maskiner at stige, fordi forholdet
mellem antal private og forhandlerannoncer har rykket sig (det er i
hvert fald mit subjektive indtryk).

--

Hilsen Jan

Fra : Per