Erfaringer med StarCom
Fra : Finn Andersen

Dato : 09-02-06 20:32

Hej

Jeg overvejer at investere i et kommunikationsanlæg (Føre til Passager og MC
til MC) og har så fundet et anlæg af mærket StarCom til kr. 2.495,- hos
www.dotmiljoe.dk

Er der nogle her som evt har erfaring med netop dette anlæg?

Mvh Finn Andersen
VFR 750
Be Carefull Out there....Vi ses derude uden vi ved det.

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-06 00:12

Hej
Hvis du har mulighed for at besøge Xpedit, så kan du prøve et Baehr anlæg.
Jeg og kranen prøvede det derovre og blev overbevist om at det er det vi
skal have.
Du får lige et link så du kan læse lidt om det.
http://www.motocom.dk/default.asp

Venlig hilsen
Bo Stange
www.dfmc.dk/?id=1020

Fra : Hans Posselt

Dato : 10-02-06 12:00

Star Com har ikke samtale vox styring - dvs. at anlægget ikke slukker når
der ikke tales = trafikstøj i højtalerne over 80km/t.
Man er derfor nødt til at indbygge en tænd/sluk kontakt.
Ellers er anlægget udmærket. Du kan købe direkte ved producenten i England
og spare. Damerne ved Dot ved ikke en disse om produktet.
Baehr er nok bedre - og det nye BMW/Schubert blue Tooth har ingen ledninger.

Fra : Nielsen

Dato : 10-02-06 17:46

> [...]
> www.dotmiljoe.dk
>
> Er der nogle her som evt har erfaring med netop dette anlæg?

Jeg har et autocom (www.autocom.co.uk) - og det fungerer! Har vox og kan
udbygges i det uendelige. Kan evt. købes hos Køge MC - jeg har købt mit i
England. TMP importerer det i Danmark - og der er desværre faste priser her
i landet....

Venlig hilsen
Thomas

Fra : BoA

Dato : 10-02-06 20:43

Finn Andersen skrev:
> [...]
>
> Mvh Finn Andersen
> VFR 750
> Be Carefull Out there....Vi ses derude uden vi ved det.

Har lige i dag modtaget starcom anlæg til 2 cykler
med posten fra england.
Når jeg får det skruet sammen og monteret, skal
jeg gerne dumpe kommentarer her på stedet. Det
kommer nok til at at tage noget tid, da jeg har
alt for meget om ørerne for tiden.

Med bedste hilsner
fra
BoA

Fra : Jansen

Dato : 11-02-06 09:03

Hej alle

Jeg har lige et tillægsspørgsmål i denne forbindelse, hvis man som singel
MC'ist, gerne vil kunne kominikere med andre MC'ister, som man møder til
træf ol.
Hvilket anlæg vil så kunne levere det bredest mulige samtaleudvalg ?
Det jeg mener er kan alle anlæg tale sammen ?

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Hans Posselt

Dato : 11-02-06 11:37

Du kobler dit samtaleanlæg til en walkie talkie f.eks Kenwood.
Derefter kan du tale med alle på samme frekvens.
Link til Star Com: http://www.starcom1.com/

Fra : Jansen

Dato : 11-02-06 18:08

Hans Posselt wrote:
> Du kobler dit samtaleanlæg til en walkie talkie f.eks Kenwood.
> Derefter kan du tale med alle på samme frekvens.
> Link til Star Com: http://www.starcom1.com/

Tak for svaret,
Så er det nok ikke der man skal lægge sine penge.

--
Hilsen
Ole Jansen