forrør/hel udstødning til gs 750
Fra : Mads Petersen

Dato : 09-02-06 10:42

Hej

jeg skal til at sætte min gs 750 i stand,og er kommet til den beslutning at
der skal en 4 i 2 udstødning på,er der nogen der ligger inde med sådan
en.....???????så er jeg med garanti køber(med forbehold for prisen).
Og så skal jeg lige høre,er der nogen der ved om gsx r forgaffel og
bagsvinger passer over på gs 750

Mads Petersen

Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 09-02-06 15:14

"Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en.....???????så er jeg med garanti køber(med forbehold for prisen).
> Og så skal jeg lige høre,er der nogen der ved om gsx r forgaffel og

Hvor gammel er den ?
Tjek evt. med specialmc.dk - så kan du endda få det til spotpris!

> Mads Petersen

Thomas

Fra : Studen

Dato : 10-02-06 14:47

"Mads Petersen" <petersen@fredericianer.dk> wrote in message
> [...]
> en.....???????så er jeg med garanti køber(med forbehold for prisen).
> Og så skal jeg lige høre,er der nogen der ved om gsx r forgaffel og

Hej Mads

Jeg kan ikke hjælpe dig med udstødningen, men jeg er 99,9% sikker på at du
kan bruge en GSXR forgaffel, og bagsvinger fra nogle årgange (ellers kan du
sikkert bruge en bandit1200 som jeg selv har gjort). Hvis du vil være helt
sikker, inden du investerer (god ide ;) så spørg på
http://www.oldskoolsuzuki.info/ - http://www.thegsresources.com/ eller evt.
motorcykelgalleri (ville jeg være lidt forsigtig med). Specielt oldskool er
spækket med viden, der kan være relevant for dit projekt. Brug evt. søg
funktionen, da mange spørgsmål er stillet 100gange. Held og lykke
Studen
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=699