Udstødning
Fra : Ole Jensen

Dato : 07-02-06 23:18

Hej . Er der nogen der ved noget om udstødningen til en Yamaha Virago 750,
så den kan komme til at lyde som en
motorcykel, og ikke en knallert 45. Jeg kan ikke skille det ad , og fjerne
fløjtehn, da det er svejset inde bag den
blanke skive.
Hilsen Ole Jensen.

Fra : Hekto

Dato : 07-02-06 23:45

> [...]
> motorcykel, og ikke en knallert 45. Jeg kan ikke skille det ad , og
> fjerne fløjtehn, da det er svejset inde bag den

Bank en træprop i og brug en hul-sav.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Balfu

Dato : 08-02-06 19:11

Hej Ole
Jeg havde en 1100 og smed en gang Silvertail på, der kom den til at lyde
rigtigt.
Hilsen Flemming.
www.balfumcimport.dk