opfølgning på tændrør til CBR1000
Fra : Søren Jim

Dato : 07-02-06 20:41

Hej
ja så fik jeg langt om længe sat nye tændrør i CBR1k'en
jeg købte hos www.thefastone.co.uk og det blev til NGK Iridium
og det har helt sikkert giet en bedre motorgang meget roliger i tomgang og
væsentlig hurtig reaktion på rullen... så de kan kun varmt anbefales...
har ikke fået målt om de osse giver bedre brændstoføkonomi
men vi får se

MVh Søren Cbr 1000F
(der hverken spiser falafler eller grøntsager mere)

Fra : Steen E.

Dato : 07-02-06 21:14

> [...]
> anbefales...
> har ikke fået målt om de osse giver bedre brændstoføkonomi

Glæder mig til at høre en rigtig måling - det fik jeg aldrig gjort med
Fazeren, selvom især koldstart egenskaberne blev markant bedre.

Om det så bare siger noget om hvor dårlige de alm. NGK-rør er, det skal
være usagt.

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 07-02-06 21:38

Søren Jim wrote:

> [...]
> men vi får se

> MVh Søren Cbr 1000F
> (der hverken spiser falafler eller grøntsager mere)

Hvad ligger de på i slutpris?