Safety1st tøj
Fra : Henrik

Dato : 06-02-06 19:12

Hej
Jeg sidder her med et par bukser af mærket Safety1st "Italy", som var en
restvare i Bilka sidst jeg var derude. Jeg kan se at mconline sælger
safety1st, dog ikke lige "Italy" buksen. Jeg gætter på at "Italy" er en
ældre model og at der er kommet en ny model. Prisen var 599 i bilka
hvilket er cirka det samme for dem hos mconline. Derfor vil jeg spørge
om i anbefaler at jeg beholder "Italy" eller købe den model hos
mconline? Er der kvalitetsforskel? Nogen der ved noget om det tøj?
mange tak for hjælpen!
mvh Henrik