Engelsk film om at se sig for
Fra : Veset

Dato : 06-02-06 16:03

Rådet for Større Færdselssikkerhed burde lave en tilsvarende kampagne:
http://ruiner.pwp.blueyonder.co.uk/howclose.mpg

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : Anders

Dato : 06-02-06 16:11

Det er fanme barske løjer, men desværre enormt relevant :-0

Fra : MKS - 74

Dato : 06-02-06 17:16

On Mon, 06 Feb 2006 16:03:11 +0100, Veset <vesetdks@hotREMOVEmail.com>
wrote:

>Rådet for Større Færdselssikkerhed burde lave en tilsvarende kampagne:
>http://ruiner.pwp.blueyonder.co.uk/howclose.mpg

Send dem en mail/opfordring:

http://www.sikkertrafik.dk/

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Veset

Dato : 06-02-06 18:25

On Mon, 06 Feb 2006 17:16:20 +0100, MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk>
wrote:

>Send dem en mail/opfordring:
>
>http://www.sikkertrafik.dk/

Er hermed gjort

--
Veset
Honda XRV 750 AT

Fra : peter

Dato : 06-02-06 18:18

Det irriterer mig bare at man ikke ser motorcyklen første gang han drejer
hovedet..

-peter

Fra : Martin Sørensen

Dato : 06-02-06 19:01

> Det irriterer mig bare at man ikke ser motorcyklen første gang han
> drejer hovedet..

Det er vel fordi at den er gemt lige bag chaufførens hoved.. Han burde selv
kunne se den (hvis den var ægte).

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : ihjelkeld

Dato : 06-02-06 20:18

men filmen virker vist, blev hvertfal selv forskrækket da mc'en pludselig
kom og det får vel bilisterne til at tænke lidt ........ det er jo ikke rart
at blive forskrækket ude i trafikken, vel !!!!
Keld

Fra : stefan ricka

Dato : 06-02-06 20:48

Forskrækket - jo tak.

Det vil ikke overraske mig om jeg kigger lidt grundigere efter "bikes" næste
gang jeg skal krydse en vej.

Godt initiativ. Fint med meddelelsen til Rådet for større færdselssikkerhed.

Hilsen Stefan.

Fra : Ulvir

Dato : 06-02-06 20:09

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message
> Rådet for Større Færdselssikkerhed burde lave en tilsvarende kampagne:
> http://ruiner.pwp.blueyonder.co.uk/howclose.mpg

Jeg er i England for tiden- og ser reklamen jaevnligt i flimmeren.
Jeg er i Cornwall (svarer til et Amt i DK) hvor befolkningstallet er lidt
over en halv million.
I 2004 blev 13 motorcyklister draebt- og 42 alvorligt skadet. (Kilde: The
West Briton).
Det svarer til ca. 130 draebte og 420 svaert skadede i DK. Fand'me
uhyggeligt.. De koerer godt nok aaret rundt, men alligevel..
Er der nogen der kender tallene i DK?

Mvh- Ulvir. Der glaeder sig til foraaret- her i Cornwall (den
sydvestligste spids af UK) er solsorten begyndte at synge, og paaskeliljerne
er paa spring til at blomstre. Suk..

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-02-06 21:09

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse
> Rådet for Større Færdselssikkerhed burde lave en tilsvarende kampagne:
> http://ruiner.pwp.blueyonder.co.uk/howclose.mpg

Linket er hermed postet i d.f.b.
--
Brian Sørup
Honda VFR 750 F RC36

Fra : W3

Dato : 08-02-06 02:16

Wow...
Sikke en opvågnen at få...
Desværre er der vist mange bilister, der lader sig overraske over, at vi
"lige pludselig kommer ud af det blå".

Der er ikke længe til sæsonen starter - vi må se os for og ikke ende som en
overskrift i avisen og en lille annonce længere inde...

Go sæson til jer alle!

Lars

Fra : Søren Dahl

Dato : 08-02-06 08:48

God kampagne

FUCK blev forskrækket...........

Jeg køre mest MC og lidt bil - og jeg har faktisk engang været tæt på
at gøre det ham gutten gør i filmen (også i bil) - heldigvis kiggede
jeg lige en gang til -da jeg selv er mc'er, og har det i baghovedet -
så det endte som sidste afdeling af filmen - jeg husker det endnu den
dag i dag - T -kryds - dårlig oversigt - er på vej ud - men ser LIGE
en gang til - og ganske rigtig der kom en Duc 916 med torden bulder og
det hele - fuck - jeg var glad for at jeg kiggede igen.......- glemmer
det aldrig!

MVH Søren

Fra : neess

Dato : 08-02-06 14:43

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> wrote in message
> Rådet for Større Færdselssikkerhed burde lave en tilsvarende kampagne:
> [...]

Havde ham på motorcyklen kørt bare lidt hurtigere havde han nået at komme
foran, så for din egen sikker hed kør så hurtigt som muligt.
På den måde er man også kortere tid på vejen. Og dermed mindre chance for at
blive påkørt.

Fra : rbk

Dato : 11-02-06 12:48

On Mon, 06 Feb 2006 16:03:11 +0100, Veset wrote:

> Rådet for Større Færdselssikkerhed burde lave en tilsvarende kampagne:
> http://ruiner.pwp.blueyonder.co.uk/howclose.mpg

Jeg syntes faktisk jeg kan huske en OBS ting for ca. 1000 år siden med
præsis samme budskab. Dog langt fra lige så voldsomt. Som jeg husker det
bliv bil og mc vist oven i hinanden, hvor hver er 50% gennemsigtig.

/holger