Ishuse
Fra : Menabra

Dato : 06-02-06 12:54

Hej
Er der nogen der kender til en områdeinddelt fortegnelse over ishuse?
Trangen kan godt komme over en, og hvor er de så, de gode steder?
Ja det er altså mest om sommeren, det sker.

Fra : Tommy Fer

Dato : 06-02-06 21:29

Menabra skrev:
> [...]
> Trangen kan godt komme over en, og hvor er de så, de gode steder?
> Ja det er altså mest om sommeren, det sker.

Det er ikke et ishus, det ligger af H til mht mc kørsel.... MEN

De bedste is jeg har smagt kommer fra magasin i rødovre centrum. Du får
goooood italiensk is. 20 kr. 2 kugler. Og det tilsvarer mindst 5 normale
kugler!

mvh Tommy Fer

Fra : Menabra

Dato : 06-02-06 22:40

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De bedste is jeg har smagt kommer fra magasin i rødovre centrum. Du får
> goooood italiensk is. 20 kr. 2 kugler. Og det tilsvarer mindst 5 normale

Hej
Takker
Jeg ved godt det er alt for tidligt, men jeg var lige ude i skuret ved
Monsteren for at hente en sneskraber.
Mere skulle der ikke til.
Jeg beklager

Fra : Torben Scheel

Dato : 06-02-06 22:53

Menabra wrote:

> Jeg ved godt det er alt for tidligt, men jeg var lige ude i skuret ved
> Monsteren for at hente en sneskraber.
> Mere skulle der ikke til.

Helt i orden - tak for lidt optimisme her på en temmelig sjappet dag. Nu
glæder jeg mig endnu mere til Marts

--
vh
Torben

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-02-06 23:13

Tommy Fer wrote:

> [...]
>
> De bedste is jeg har smagt kommer fra magasin i rødovre centrum. Du får
> goooood italiensk is. 20 kr. 2 kugler. Og det tilsvarer mindst 5 normale

Vebbestrup - N for Hobro, på den gamle hovedvej A10
Der er et lille Ismejeri - muuuumms kan varmt anbefales

hmmm

Jeg her lige lavet en gruppe på :

http://www.frappr.com/ishuseidk

Her kan I plotte jeres farvorit steder ind (I kan benytte fake e-mail
adresse.)

Når nærmeste kendte by er plottet ind - kan I på et lille kort udsnit
"finjustere" placeringen

nu er den der - så kan I jo lege lidt med det hvis i vil :-/

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-02-06 23:21

On Mon, 6 Feb 2006 12:53:41 +0100, "Menabra" <monster@mail-online.dk>
wrote:

> [...]
>Trangen kan godt komme over en, og hvor er de så, de gode steder?
>Ja det er altså mest om sommeren, det sker.

Isboden ved Hundested havn.
Mama Rosa på kystvejen i Dronningmølle.
Begge steder er isen helt uovertruffen..
Jeg glæder mig allerede

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-02-06 13:02

Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke> writes:

> [...]
>>
> Isboden ved Hundested havn.
> Mama Rosa på kystvejen i Dronningmølle.
> Begge steder er isen helt uovertruffen..

Lydolph i Hellerup og ved Tisvildeleje(?) Dem som kan spise en hel
lydolpher har min ubetingede respekt.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Menabra

Dato : 08-02-06 15:49

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
> Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Var i sommeren 2004 rundt på Humleslingan i Sverige.
http://www.humleslingan.com/karta_eng/karta_big_eng.asp?lang=eng
Kan snildt nåes på en dag fra København. Pragtfuld rundtur.
Ved punkt 10 ved færgelejet: vaffelis - 6 kugler efter eget valg - 20
svenske ( ca 16 danske)
Der var 27 grader i skyggen så det skulle gå stærkt.
Vi får se til sommer ang. respekten. )