DFM Meet 'n' greet til påske?
Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-02-06 23:09

Hej folkens,

Selvom det ikke ser sådan ud, så nærmer foråret sig jo nok alligevel
og så kan man jo lige så godt begynde at planlægge hvordan det nu skal
udnyttes. Vi har jo før holdt P-dag nede hos MC-Chaufførerne i
Fredericia, og er ifølge Armand velkomne til at gentage succesen. Det
er jo oplagt at udnytte påsken til en P-dag, hvilket vil sige
weekenden midt i april. Til den tid burde foråret også have slået
igennem, selvom man naturligvis aldrig skal vide sig for sikker.

Hvad siger I folkens? Er I med på ideen?

Hvis vejret er til det kunne man jo overveje en to-dages seance med en
køretur i det sydfynske om lørdagen, hvilket vi jo før har haft stor
succes med.

For de uindviede kan jeg oplyse at de små DFM*-træf er en glimrende
anledning til at få sat ansigter på nyhedsgruppens skribenter, få
fortalt røverhistorier over en flok øl (og snapsesjusser og
generelt stifte nye bekendskaber. Traditionen tro dukker et bredt
udsnit af skribenterne op fra det meste af landet, lige fra de helt
unge der lige har fået kortet til de gamle rotter der har kørt mc i
evigheder, så ingen kommer til at føle sig udenfor.

*: DFM: dk.fritid.motorcykel
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 06-02-06 19:25

Jes Vestervang wrote:
> [...]
> unge der lige har fået kortet til de gamle rotter der har kørt mc i
> evigheder, så ingen kommer til at føle sig udenfor.

Det lyder som en rigtig god idé.
Jeg vil da i hvert fald helt klart gerne med

--
Kenneth Østrup

Fra : Peter

Dato : 06-02-06 19:36

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in message
> [...]
> unge der lige har fået kortet til de gamle rotter der har kørt mc i
> evigheder, så ingen kommer til at føle sig udenfor.

Jeg synes initiativet er godt, men datoen forkert. Jeg tror der er mange der
ikke kan komme, fordi de har andre planer for påsken. Jeg foreslår derfor at
det bliver en almindelig weekend.

--
FJR1300A & NTV650

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-02-06 19:44

"Peter" <fiktiv@invalid> writes:

> Jeg synes initiativet er godt, men datoen forkert. Jeg tror der er
> mange der ikke kan komme, fordi de har andre planer for påsken. Jeg
> foreslår derfor at det bliver en almindelig weekend.

Det kan der måske være noget om. I første omgang må folk lige give
udtryk for hvad der passer dem, og så kan arrangementet jo bare lægges
hvor flest har tid og hvor det ellers passer chaufførerne.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Peter

Dato : 06-02-06 20:08

> Det kan der måske være noget om. I første omgang må folk lige give
> udtryk for hvad der passer dem, og så kan arrangementet jo bare lægges
> hvor flest har tid og hvor det ellers passer chaufførerne.

Enig. Jeg foreslår hermed sidste weekend i april.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 06-02-06 20:10

Peter skrev:
> "Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> wrote in message

> Enig. Jeg foreslår hermed sidste weekend i april.

Hvad med at holde det sammen med træffet på torvet i Esbjerg Skærtorsdag?

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-02-06 13:01

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> [...]
> igennem, selvom man naturligvis aldrig skal vide sig for sikker.
>
> Hvad siger I folkens? Er I med på ideen?

Jeg er i princippet med på idéen, men min kalender er lidt presset med
undervisning hver 2. weekend og tilstødende projektarbejde (og den
bliver nok mere presset med tiden), så jeg vil se tiden lidt an og så
evt melde mig på i sidste øjeblik.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC *d.f.m oldermand*
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Niels Pein

Dato : 08-02-06 22:37

Jeg er med på påsken, blot ikke lige netop påskedag.
--
Niels Pein
TransAlp

Fra : BoA

Dato : 10-02-06 20:27

Det lyder da som en rigtigt god idé med et træf -
synes jeg i hvert fald.
Det ville nu nok passe mig lidt bedre med den
sidste weekend i april.

Det ku' være rigtigt sjovt netop at møde nogle af
alle de hoveder, hvis indlæg man vinteren igennem
har siddet og læst.
Jeg tror også at min datter og hendes fyr kunne
være interesserede, selv om jeg endnu ikke har
fået spurgt hende.

Med bedste hilsner
fra
BoA

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-02-06 23:03

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> writes:

> P-dag nede hos MC-Chaufførerne i Fredericia......
> Hvad siger I folkens? Er I med på ideen?

Ok, seks mand gav lyd fra sig og synes at det er en god idé. Vi skal
jo nok have samlet lidt flere for at det rigtigt er noget ved, men nu
er det jo også DFM-lavsæson for tiden. Det ligger jo også et par
måneder ude i fremtiden, så jeg tror jeg forsøger med en repost om en
lille måneds tid og håber så at flere springer til
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-02-06 00:49

Jes Vestervang wrote:

> [...]
> måneder ude i fremtiden, så jeg tror jeg forsøger med en repost om en
> lille måneds tid og håber så at flere springer til

Ideen er god, men påsken - nope, den går nok ikke . .

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-06 00:49

"J.C.Kløve" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> writes:

> Ideen er god, men påsken - nope, den går nok ikke . .

Måske ikke, men nu må vi lige se når vi kommer nærmere. Jeg er selv
eksamensramt fra efter 1. eller anden weekend i maj afhængigt af hvor
hektisk projektet på uni er blevet... og som initiativtager vil jeg
gerne selv med, hvis det da ikke er for umuligt
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Lasse Nygaard

Dato : 14-02-06 01:51

Jes Vestervang skrev:

> [...]
> måneder ude i fremtiden, så jeg tror jeg forsøger med en repost om en
> lille måneds tid og håber så at flere springer til

Hold det da sammen med påsketræffet i Esbjerg, der er jo rigtig mange
som dukker op.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-06 00:45

Lasse Nygaard <nugiz@compuclub.dk> writes:

> Hold det da sammen med påsketræffet i Esbjerg, der er jo rigtig
> mange som dukker op.

Det er ikke nogen dum idé. Jeg kommer også altid i træfstemning af
Esbjerg-halløjet, men mine følgesvende plejer at jamre for meget til
at tage med til træffet derude, og så ville det da være fint med
dfm-træf istedet. Jeg ved dog ikke hvor meget det karambolerer med
chaufførernes egne planer. Armand!?!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Armand

Dato : 16-02-06 18:20

Jes Vestervang skrev:

> Det er ikke nogen dum idé..
> ...........Jeg ved dog ikke hvor meget det karambolerer med
> chaufførernes egne planer. Armand!?!

Det skal nok gå ålsam'n, bare der er lidt varsel, og det er der jo
unægtelig!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 16-02-06 18:28

armand@mc-chaufforerne.dk (Armand) writes:

> Det skal nok gå ålsam'n, bare der er lidt varsel, og det er der jo
> unægtelig!

Fint!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 14-02-06 08:48

> [...]

> måneder ude i fremtiden, så jeg tror jeg forsøger med en repost om en
> lille måneds tid og håber så at flere springer til

Jeg skal desværre arbejde hele Påsken, så jeg kan ikke løbe længere væk
end mit netværk rækker. Men jeg kommer til sommerarrangementet :)

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-06 00:51

Mikkel Christensen <mikkel.christensen+news@gmail.com> writes:

> Jeg skal desværre arbejde hele Påsken, så jeg kan ikke løbe længere
> væk end mit netværk rækker. Men jeg kommer til sommerarrangementet
> :)

Det er altså dårlig planlægning! Men nu må vi jo se om det
overhovedet bliver i påsken. For mit vedkommende kan jeg også 3-4
weekender derefter (medmindre der er et eller andet jeg har overset).
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 15-02-06 19:21

> [...]

> hektisk projektet på uni er blevet... og som initiativtager vil jeg
> gerne selv med, hvis det da ikke er for umuligt

Jeg vil også gerne stemme imod at det bliver i påsken.

Eksamensprojektet skal du nok nå - jeg tog fx på skiferie i 2. uge af
mit eksamensprojekt (som ganske vist varede 6 måneder), og jeg bestod
da trods alt

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-06 19:57

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Jeg vil også gerne stemme imod at det bliver i påsken.

Ok. Så var 29/4 eller 6/5 nok bedre, for det lyder jo til at alle har
grusomt travlt i påsken. Så haster planlægningen jo heller ikke så
meget længere. Jeg tror bare at jeg reposter det oprindelige indlæg
midt i marts så.

> Eksamensprojektet skal du nok nå - jeg tog fx på skiferie i 2. uge
> af mit eksamensprojekt (som ganske vist varede 6 måneder), og jeg
> bestod da trods alt

Hæ, det siger da vist ikke så meget Men ok, det plejer også højst
at være de sidste par weekender det går ud over, og afleveringen er
først d. 29/5.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Peter

Dato : 15-02-06 20:39

> [...]
> grusomt travlt i påsken. Så haster planlægningen jo heller ikke så
> meget længere. Jeg tror bare at jeg reposter det oprindelige indlæg

Hold nu fast i d. 29/4. Det er en god weekend. Der foregår ikke så meget
andet. Påsketurene er vel overstået og alle maj arrangementerne er lige
akkurat ikke begyndt endnu.

I stedet for at udsætte fastsættelse af datoen / planlægningen er det en god
idé at få det gjort hurtigst muligt. Jo før folk får det skrevet i
kalenderen, jo større chance er der for at de kan komme.

--
Peter
FJR1300A & NTV650

Fra : Jes Vestervang

Dato : 15-02-06 21:12

"Peter" <fiktiv@invalid> writes:

> Hold nu fast i d. 29/4. Det er en god weekend. Der foregår ikke så
> meget andet. Påsketurene er vel overstået og alle maj
> arrangementerne er lige akkurat ikke begyndt endnu.

Det kan der nok være noget om, mctc's kalender virker ihvertfald ret
død den weekend.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R