Forsikring
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 11:49

Hej
Jeg skal have forsikret min BMW og det er selvfølgelig hos If det skal
gøres, men da jeg ikke har betalt afgift på den endnu kan jeg ikke få den
forsikret hos dem, da de ikke har en stilstandsforsikring. Er der nogen der
ved hvilke selskaber der har sådan en forsikring og hvad den evt. koster.
Cyklen står for ejen risiko på et opvarmet lager så det ville da være rart
at den er dækket i tilfælde af indbrud, brand og lign.

--
Venlig hilsen
Bo Stange

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 05-02-06 12:46

"Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> koster. Cyklen står for ejen risiko på et opvarmet lager så det ville da
> være rart at den er dækket i tilfælde af indbrud, brand og lign.

Jeg har haft samme problem for et par år siden. Jeg forespurgte Top og
Sønderjysk forsikring. De ville ikke. Den fik derfor lov at stå uden
forsikring.
Hilsen Matthias

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-02-06 15:19

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> wrote in message

> "Bo Stange" <hanbo(snabela)tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bo.

Jeg har søgt hos en masse forskellige forsikringsselskaber, og det ser
umiddelbart ud til, at du skal have indregistreret mc'en, før du kan tegne
en forsikring hos et selskab, da det ser ud til at langt de fleste
forsikringsselskaber *ikke* vil tegne en stilstandsforsikring, *før* mc'en
er kaskoforsikret.
Jeg vil dog absolut ikke udelukke at der findes et selskab, der vil lave en
stilstandsforsikring for dig.
Men prøv evt. at finde et selskab via Google - søg på 'forsikring', og så er
det ellers om at komme i gang.

God jagt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Torben

Dato : 05-02-06 15:43

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> stilstandsforsikring for dig.
> Men prøv evt. at finde et selskab via Google - søg på 'forsikring', og så

Prøv Thisted amt forsingsselskab, der fik jeg min forsikret som stilstand,
da jeg ikke havde betalt afgift endnu.

Fra : Jansen

Dato : 05-02-06 20:10

Bo Stange wrote:
> [...]
> den evt. koster. Cyklen står for ejen risiko på et opvarmet lager så
> det ville da være rart at den er dækket i tilfælde af indbrud, brand

Hej Bo

Hvis du er i den (i denne heldige) situration at have dine forsikringer i
Tryg, så burde det kunne lade sig gøre at lave en "special privatforsikring"
som dækker indbrudstyveri og brand af din motorcykel. Men husk den må ikke
forlade forsikringsstedet, eller opbevares i uaflåst lokale.
Hilsen
--
Hilsen
Ole Jansen