Lige et andet spørgsmål
Fra : Vincent

Dato : 03-02-06 16:46

Faldt over en GSXR 750 fra '91 som har kørt 64000...
Den står til kr. 55.000

Nogen erfaringer med denne model og hvad menre i om prisen ?

Noget anderledes end hvad jeg har set på (R6) men måske et alternativ som
kan stå i fred på Nørrebro ??

Hvad siger i ??

Hilsen
Vincent (der sgu er meget i tvivl om hvad jeg skal købe og håber i bærer
over med dumme spørgsmål)

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-02-06 17:21

Vincent wrote:
> [...]
>
> Hvad siger i ??
>
> Hilsen
> Vincent (der sgu er meget i tvivl om hvad jeg skal købe og håber i

Jeg synes det lyder alt for dyrt. Generelt er GSXR750, en lidt svær mc at
sælge, da lidt nyere 600ccm kan det samme!, og af nye maskiner er både
600ccm og 1000ccm væsentlig bedre køb. da man får mere for pengene...
Hvis du vil gi 55 kilo, mener jeg at CBR er et væsentlig bedre køb.
just my five cent

--
Virtually Yours

Brian laursen
http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-02-06 10:12

Vincent wrote:
> [...]
>
> Nogen erfaringer med denne model og hvad menre i om prisen ?
>
> Noget anderledes end hvad jeg har set på (R6) men måske et alternativ som

Jeg ville under alle omstændigheder holde mig fra en ældre Suzuki - især
R-modeller. Skal det være brugt skal det være Honda (eller til nød Yamaha)

Jeg ville leje en garage eller få lov at bygge/opsætte et MC-skur i
baggården som en fra DFM gjorde sidste år - uanset model.

--
vh
Torben - FJ1100

Fra : Martin Guld Thomsen

Dato : 04-02-06 12:36

> Jeg ville under alle omstændigheder holde mig fra en ældre Suzuki - især
> R-modeller. Skal det være brugt skal det være Honda (eller til nød Yamaha)

En vandkølet Kawasaki holder sgu da udemærket.

Martin Guld Thomsen - ZZR600

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-06 14:43

Min kone skal have solgt sin Kawasaki ZX9R fra 01 som har kørt 5000 Km for
120 k og den er selfølgelig GRØN/lilla

og jeg tror at det er DK billigste

Men kan man have den i fred derovre ????

http://www.cosychicks.dk/?page_id=27

--
P.E.
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-02-06 16:03

Martin Guld Thomsen wrote:

> En vandkølet Kawasaki holder sgu da udemærket.

Jeps - jeg har bare ingen erfaring med mærket, og min fordom er at de
alle er bygget om til streetfightere og dragracere Så undskyld til
kawaelskere - jeg glæder mig skam til det er tid til at jeg skal drage
dén erfaring.

--
vh
Torben

Fra : Moller

Dato : 04-02-06 22:20

Torben Scheel wrote:

> Jeg ville under alle omstændigheder holde mig fra en ældre Suzuki - især
> R-modeller. Skal det være brugt skal det være Honda (eller til nød Yamaha)

   hmmmmm, så bare det er en Honda, så er det rent kvalivare som holder
evigt.... hmmmm... VF500...

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 04-02-06 23:09

On Sat, 04 Feb 2006 22:19:40 +0100, Moller <news@molnit.com> wrote:

>   hmmmmm, så bare det er en Honda, så er det rent kvalivare som holder
>evigt....

Good man....du har måske endelig fattet det, bedre sent end aldrig
.

>hmmmm... VF500...

Dejlig cykel ja - både på motor 1, 2 og 3.....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-02-06 23:34

Moller wrote:

> hmmmmm, så bare det er en Honda, så er det rent kvalivare som holder
> evigt.... hmmmm... VF500...

Min VF750S var stadig glad efter 100kkm - ganske umuligt efter rygtet -
sidste mirakel er ikke sket endnu. Se selv din Suzuki - den kører
stadigvæk. 2. eller 3. sæt knastaksler?

--
vh
Torben

Fra : Moller

Dato : 05-02-06 19:56

Torben Scheel wrote:

> Min VF750S var stadig glad efter 100kkm - ganske umuligt efter rygtet -
> sidste mirakel er ikke sket endnu. Se selv din Suzuki - den kører
> stadigvæk. 2. eller 3. sæt knastaksler?

   Tjaaa... så må det jo frem igen ;) jeg har har de orignale knaster
ligende, og de fejler intet ;) at de er skiftet ud med GSX-r knaster er
ikke pga. de er slidt op :)

   Så, ja den er på første motor endnu :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-02-06 20:37

Moller wrote:
sæt knastaksler?

> Tjaaa... så må det jo frem igen ;) jeg har har de orignale knaster
> ligende, og de fejler intet ;) at de er skiftet ud med GSX-r knaster er
> ikke pga. de er slidt op :)
>
> Så, ja den er på første motor endnu :)

Jaja - man kan få en suzukiknast til at holde ved ikke at bruge den -
jeg er ikke imponeret

--
vh
Torben

Fra : Moller

Dato : 06-02-06 19:00

Torben Scheel wrote:
> Moller wrote:
> sæt knastaksler?

> Jaja - man kan få en suzukiknast til at holde ved ikke at bruge den -
> jeg er ikke imponeret

   Det kan man altid diskutere... dem der kom i er også af den udskældte
type, og de havde gået 88.000km da jeg fik dem i, og nu har de ca. kørt
20.000km yderligere, og der er stadig ikke tegn på problemer ala slid på
vippearme osv. :) sååååå, deeetttt ;)

   Nå, det var et sidespor til debatten, men under alle om stændigheder,
så er cykler fra midt 90 til nu, jo ret stabile osv. så længe det ikke
er en kineser ;) så om det blir Honda, suzuki, Yams, eller kwak ;) det
er smags sag, og penge pung der vælger der.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 20:38

Moller skrev i meddelelsen <43e64a50$0$15788$14726298@news.sunsite.dk>...

> Tjaaa... så må det jo frem igen ;) jeg har har de orignale knaster
>ligende, og de fejler intet ;)

Tror da faen, de bliver jo ikke brugt ;-D

mvh
Orla

Fra : Hekto

Dato : 05-02-06 09:20

> hmmmmm, så bare det er en Honda, så er det rent kvalivare som
> holder evigt.... hmmmm... VF500...

Man taler jo ikke dårligt om en Hånda ... hvordan skulle man så komme
af med den igen?

De går aldrig i stykker, skal højst have nye tændrør hver 100KKm,
bruger hverken olie eller benzin ... og kører en million kilometer,
lige indtil Gud kalder dem hjem til den sidste service! Du skal jo
regne med at de er lavet af helt futuristiske materialer, hentet helt
uden for solsystemet, som har en fantastisk slidstyrke.

..... Ja, ja, ja, .... kender godt den slags religiøse
mærke-fanatikkere! ;oD

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 10:14

Hekto skrev i meddelelsen ...

> [...]
>regne med at de er lavet af helt futuristiske materialer, hentet helt
>uden for solsystemet, som har en fantastisk slidstyrke.

Nemlig ja, intet nyt der

>.... Ja, ja, ja, .... kender godt den slags religiøse
>mærke-fanatikkere! ;oD

Og alle de vantro skal dræbes !

Hvem var det nu lige der "frygtede" forårets tidlige komme ? ;-D Det kan da
ikke passe, der skal vel ikke skrues på en Ducati...

mvh
Orla

Fra : Hekto

Dato : 05-02-06 11:30

> Og alle de vantro skal dræbes ! :-|
>
> Hvem var det nu lige der "frygtede" forårets tidlige komme ? ;-D Det
> kan da
> ikke passe, der skal vel ikke skrues på en Ducati...

Pas på - jeg tegner bare en Hånda, ja jeg gør så!

Jo man er jo nødt til at skille den ad, så man kan pudse i krogene!

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-06 19:40

Hekto skrev i meddelelsen ...

>Pas på - jeg tegner bare en Hånda, ja jeg gør så!

Hvis at Du tegner en Honda, så brænder jeg den italienske ambassade ned,
nemlig !

mvh
Orla

Fra : Hekto

Dato : 05-02-06 21:18

> Hvis at Du tegner en Honda, så brænder jeg den italienske ambassade
> ned,
> nemlig !

*GRILL*

Fra : Mikael Jørgensen

Dato : 04-02-06 18:05

Vincent wrote:

> [...]

> Hvad siger i ??

> Hilsen
> Vincent (der sgu er meget i tvivl om hvad jeg skal købe og håber i bærer

Hej Vincent!
Jeg er selv ejer af en gsx-r, fra 90... Jeg gav også 60.000 for den, og
den havde kørt noget mere end den du har set på... Så det lyder for mig
til at være et fair køb! Kan godt være at de er svære at sælge, men det
var den bike jeg ville have og er super glad for den! -Ender nok me jeg
beholder den indtil den ikke kan længere, men bagefter skal jeg nok have
mig enten en honda eller en R6/1 alt efter min situation, økonomisk...

Mvh.
Mikael Jørgensen.