Re: Hvor køber man en plade metal?
Fra : Andreas

Dato : 03-02-06 12:43

Tak for svarene.
Lader til det ikke er så svært som jeg umiddelbart troede så.
Hvis der er nogen der kan anbefale en billig smedie eller lignende i
nærheden af 2200 kbh. N, hvor det kunne tænkes de havde rester liggende til
salg, så tøv ikke med at skrive =)
Jeg er blot en fattig studerende.

På forhånd tak,
Andreas

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-02-06 13:47

Andreas wrote:
> [...]
> Hvis der er nogen der kan anbefale en billig smedie eller lignende i
> nærheden af 2200 kbh. N, hvor det kunne tænkes de havde rester liggende til

Men ikke fattig nok til at tage toget til Hillerød

--
vh
Torben

Fra : Futte & Co.

Dato : 03-02-06 14:24

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> Hvis der er nogen der kan anbefale en billig smedie eller lignende i
> nærheden af 2200 kbh. N, hvor det kunne tænkes de havde rester liggende

Du kunne os' lige stikke næsen forbi den lokale genbrugsstation, de har hele
containere fyldte. Medbring et par kolde fra kassen, så finder folkene
sikkert et passende stykke , en af dagene
Ellers kunne du smutte til 2660 Brøndby Strand. Jeg har et fint stykke i
rustfri liggende. Det er dit hvis du gider hente det

--
Jørgen , Brøndby
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Harry Teicher

Dato : 03-02-06 15:47

Smeden på Christiania?

mvh
HBT

Fra : KubikH

Dato : 03-02-06 17:32

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis der er nogen der kan anbefale en billig smedie eller lignende i
> nærheden af 2200 kbh. N, hvor det kunne tænkes de havde rester liggende

Hej
Bor også 2200 N.
Hvad skal du helt præcist bruge ??
Er værkstedsmester på et elværk.