Garage i Holbæk søges!
Fra : Squish

Dato : 02-02-06 12:47

Hej til gruppen

Jeg søger en garage i Holbæk, hvis der skulle være en sjæl der kunne
tænke sig at udleje. Det skal primært være til opbevaring af MC, samt
reparation, vedligehold, og når bilen trænger.

Hvis der skulle være nogen der kender til et garageanlæg der udlejes,
eller selv har en garage i Holbæk, de er interesseret i at udleje (kan
være sig ældre mennesker der ikke bruger deres garage længere, som dog
stadig bor i hus??) så er jeg interreseret i at høre nærmere!

Mvh.

M. Hoey
Suzuki GT750A 1976
Honda VFR RC36-2 1996
Mitsubishi Galant 2.0 GTI 1991 (som lige har fået skiftet hydrauliske
ventilløftere og tandrem på Fyn, i lånt garage).
http://www.dfmc.dk/?id=355

(Som savner hus og garage, men allermest garage).

Fra : dots

Dato : 04-02-06 15:48

"Squish" <hs304FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig at udleje. Det skal primært være til opbevaring af MC, samt
> reparation, vedligehold, og når bilen trænger.

Bilen kan jeg ikke hjælpe dig med, men din mc er velkommen her.

dots
20 km nord for Holbæk