Lidt billeder fra På 2 Hjul i Gøteborg
Fra : Hekto

Dato : 01-02-06 22:30

http://www.hekto.dk/gb2006/

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
www.hekto.dk  www.dfmc.dk/hekto

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-02-06 09:36

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> writes:

> http://www.hekto.dk/gb2006/

Hvad... er... det?

http://www.hekto.dk/gb2006/pages/IMG_0010.htm

--
Mikkel | Died. Woke up in Hell. Punched in PIN, logged on.
motortosse.dk | Just another day.

Fra : Bjørn S

Dato : 02-02-06 10:58

Mikkel Christensen wrote:
> Hvad... er... det?

> http://www.hekto.dk/gb2006/pages/IMG_0010.htm

Og det ; http://www.hekto.dk/gb2006/pages/IMG_0056.htm
B52 ?

Men tak, mange fine skud og især de gamle ser flotte ud.

--
/Bjørn

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 02-02-06 11:11

Mikkel Christensen wrote:

> Hvad... er... det?
>
> http://www.hekto.dk/gb2006/pages/IMG_0010.htm

BMW HP2-Enduro, se mere på
http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-02-06 11:14

"Dan \"748\" Dethlefsen" <748@dethlefsensOST.dk> writes:

> BMW HP2-Enduro, se mere på
> http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

Urgh! Jeg synes de skulle have ladet være.

Fra : Hekto

Dato : 02-02-06 12:24

After serious thinking Dan "748" Dethlefsen wrote :

> BMW HP2-Enduro, se mere på
> http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html

Ja, det er prototypen på motard'en. Der var også sportudgaven med, med
den nye twiin-motor og remtræk.

De øvrige ikke-mc-relaterede-billeder er bare billeder til samlingen af
.... svenskere.

Fra : Armand

Dato : 02-02-06 16:57

Hekto skrev:

> De øvrige ikke-mc-relaterede-billeder er bare billeder til samlingen af
> ... svenskere.

Hæ!
Ren antropologi (med forbehold for de to linselus der bliver ved at
trænge sig på)

--
Armand.
(der kan forestille sig opbyggede varmestøbte mudderkager på den ellers
innovativt designede udstødning på Priller'eren på:
http://www.hekto.dk/gb2006/thumbs/IMG_0002.JPG)
..
..
..
(lorte news.worldonline der p.t. ikke lader mindre svar komme igennem
uden at man tuner dem kunstigt større)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Fra : Hekto

Dato : 02-02-06 17:21

After serious thinking Armand wrote :
> Hæ!
> Ren antropologi (med forbehold for de to linselus der bliver ved at trænge
> sig på)

Ja, man kan ikke lade være! Nogen gange er de rigtig go'e men man kan
ikke nænne at fotografere dem sådan tæt på og en face!

Linselusene er nogle af de lokale rygklappere, som det tydeligt fremgår
at uniformeringen!

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 02-02-06 17:30

Hekto wrote:
> http://www.hekto.dk/gb2006/

UHA UHA! en sport classic!

<http://www.hekto.dk/gb2006/pages/IMG_0075.htm>

--
Kenneth Oestrup

Fra : Hekto

Dato : 02-02-06 17:43

Kenneth Østrup expressed precisely :
> UHA UHA! en sport classic!

Jep!

Og kørestillingen var langstrakt og meget lav. Den er mere ekstrem end
749/999. Jeg troede det var et nyt produkt til den gråsprængte
kapitalstærke købermasse; men den kan de sq ikke sidde på!

Når jeg får flere billeder opdaterer jeg galleriet og der er flere
billeder af SC.

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 02-02-06 20:36

Hekto wrote:
> [...]
> kapitalstærke købermasse; men den kan de sq ikke sidde på!
>
> Når jeg får flere billeder opdaterer jeg galleriet og der er flere

Okay, jeg var engang helt besat af dem! :-|
De skulle _kun_ koste ca. 80.000 uden afgift.

Jeg købte endda domænet sportclassic.dk og lavede et website om dem, med
informationer om de forskellige modeller. Websitet er desværre gledet
væk fra mig igen, da jeg har indset det er en drøm som nok ikke går i
opfyldelse

Domænet står stadigvæk i mit navn, hvis nogen er interesseret kan de få
det for det beløb det koster at få domænet genåbnet
Eller vente til det er åben for registrering igen naturligvis.

--
Kenneth Østrup

Fra : Bjørn S

Dato : 02-02-06 22:12

Hekto wrote:
> [...]
> 749/999. Jeg troede det var et nyt produkt til den gråsprængte
> kapitalstærke købermasse; men den kan de sq ikke sidde på!

Men hvordan ser de ud i forhold til sine forbilleder ? De var måske
heller ikke så oprejste igen ? Det skal jo ligsom være en replicaserie
fra -70'erne, men jeg er enig i dig, ser mere for mig en på 55+ end 30
i købermassen, ud fra udseendet.

--
/Bjørn

Fra : Kenneth Østrup

Dato : 03-02-06 00:27

Bjørn S wrote:
> [...]
> heller ikke så oprejste igen ? Det skal jo ligsom være en replicaserie
> fra -70'erne, men jeg er enig i dig, ser mere for mig en på 55+ end 30

Tja, det er jo ikke ligefrem nogen plastic fantastic!

Jeg er vild med dem udfra hvad jeg har set og læst om dem, indtil
videre. Og jeg er 20.

--
Kenneth Østrup

Fra : Hekto

Dato : 03-02-06 10:25

Bjørn S formulated the question :
> [...]
> men jeg er enig i dig, ser mere for mig en på 55+ end 30 i købermassen, ud

Jeg tør ikke lige sammenligne med forbillederne; men jeg tror ikke
mange vil gribe til tegnebogen efter en prøvetur, ligegyldigt hvor fedt
designet er.

- Time will show!

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-02-06 10:49

Hekto wrote:
> Jeg tør ikke lige sammenligne med forbillederne; men jeg tror ikke mange
> vil gribe til tegnebogen efter en prøvetur, ligegyldigt hvor fedt
> designet er.

Der bliver da bare smidt et "superbikelenker" kit og et fremrykkersæt
fra louis på, så sidder den i skabet

--
vh
Torben - der checker sengen for hesteekstremiteter hver aften.

Fra : Hekto

Dato : 03-02-06 11:27

Torben Scheel has brought this to us :
> Der bliver da bare smidt et "superbikelenker" kit og et fremrykkersæt fra
> louis på, så sidder den i skabet

Det kunne da være en mulighed, ligesom 55mm længere gaffelben o.s.v.
Det primære er nok at der ikke er sammenhæng imellem design,
kørestilling og kundesegmentet ... efter hvad jeg tror. Terblanche's
syge fantasi kan jo have fundet på noget andet!