Event i MC-huset til marts
Fra : Sanne Johansson

Dato : 31-01-06 10:27

Hej allihop!

Jeg kan huske, at der får et stykke tid siden blev spurgt til, hvornår der
var udsalg el.lign. i MC-huset i Malmö. Det er der så i marts -d. 24-26/3
(mener jeg det var) i anledning af, at de har 40 års jubiläum.

Personligt satser jeg på, at vejret er blevet mere körevenligt til den
tid!

~Sanne

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-01-06 13:14

Og vi kunne evt slå os samme flere og besøge alle de relevante bikse i
Malmö/skåne på een og samme dag !!

Jeg ku måske overtales til at guide lidt, hvis der er større interesse for
det altså

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Peter Z

Dato : 31-01-06 18:14

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Malmö/skåne på een og samme dag !!
>
> Jeg ku måske overtales til at guide lidt, hvis der er større interesse for

Det kunne godt lyde som en god ide - særligt når vejret er blevet til det. -
der er jo ikke meget ved at køre i bil i sverige

når du finder en dato så sig frem

--
Hygge

Peter Z
VFR 800

Fra : Sanne Johansson

Dato : 01-02-06 09:09

Peter Z wrote:

> der er jo ikke meget ved at køre i bil i sverige

Hov hov, den sätning skulle vist slutte tidligere; der er ikke meget ved
at köre bil. PUNKT SLUT!