Rensning af Karburatorer
Fra : Michael Lyngeled

Dato : 30-01-06 22:06

Hej Alle DFM'er

Jeg har pt. gang i den helt store tur på min CBR1000f fra 91, hvor jeg har
haft motoren ude, og ville i samme omgang lige gå karburatorne igennem for
at se om de var som de skulle.

Jeg vil derfor lige hører hva I normalt laver når i har karburatorene ude
for at rense dem.

Jeg er slet ikke sikker på at det er nødvendigt men ville jo lige tjekke det
hele igennem, jeg havde sidste season masser af start problemer sidst på
året, men har mistanke til at det var et af mine stempler havde knækket et
stykke af ved den nederste stempelring

På forhånd tak

Michael Lyngeled - CBR1000f '91 nu med motor i stellet igen...

Fra : Peter Graff

Dato : 31-01-06 13:02

Hej michael

Hvis det ikke er nødvendigt(den kører godt) så lad være. Hvis du alligevel
ikke kan lade være så nøjes med at skrue svømmerhusene af og hvis der ikke
er skidt i dem, så stop her. Hvis det er skidt i dem så rens dem og skru
dyserne ud og pust dem igennem.

MVH

Peter Graff