Studer nøje inden sæssonen starter
Fra : Thomas B. Andersen

Dato : 28-01-06 16:17

Det er måske meget godt , lige at kunne huske disse biler inden i vrider
håndtaget.

http://www.10-20.dk/fotovogn.htm

Thomas

Fra : Mich@el

Dato : 29-01-06 00:06

Hej.

> Det er måske meget godt , lige at kunne huske disse biler inden i vrider
> håndtaget.
>
> http://www.10-20.dk/fotovogn.htm

Du behøves ikke at huske bilerne, de har noget specielt der gør at de kan
spottes på lang afstand...

Kan nogen gætte hvad. ???

Mvh.
Mick

Fra : Harry Teicher

Dato : 29-01-06 08:00

Na klar, hvide plade på en varebil holdende ved siden af vejen=ALARM!!

Fra : Anders Majland

Dato : 01-02-06 11:32

> Na klar, hvide plade på en varebil holdende ved siden af vejen=ALARM!!

Og årsagen til at jeg overvejer at skifte tilbage fra gult til hvidt lys i
forlygten, men de kan jo måle på ret lang afstand, så det eneste der rigtigt
hjælper er at køre efter lovens bogstav .....Det er 7-9-13 nogen år siden
jeg har overset en fotovogn mens jeg har kørt for stærkt.... Den sidste
passerede jeg med ~80km/t på landevej, mens jeg lå bag en lastvogn og
ventede på en mulighed for at overhale. Så havde der været hul i trafikken
til en overhaling umiddelbart inden var jeg nok kommet forbi med "lidt mere"
end 80 og måske tæt på risikoen for klip....